Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oj, hvor gamle er folk da? gidder ikke dra og spise pizza med en gjeng oldiser. (er 16 år selv).

6981191[/snapback]

Alderen på folket som kommer er nok over et ganske vidt spenn, så fortvil ikke, du finner nok noen på din egen alder å prate med skjønner du. Men om du har den holdningen så kanskje ingen har noen interesse av å snakke med deg uansett. :hrm:

6984557[/snapback]

:w00t: Teh Irony

Men dere kan nok regne med meg uansett. Liker å prate med folk uansett alder egentlig, bare litt kedelig og spise mat med bare folk som 5+ år eldre enn meg selv.

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Men dere kan nok regne med meg uansett. Liker å prate med folk uansett alder egentlig, bare litt kedelig og spise mat  med bare folk som  5+ år eldre enn meg selv.

6986022[/snapback]

tror nok det blir ensalig blanding (som tidligere nevnt) så jegtror nok det skal gå greit..

;)

Lenke til kommentar

Oi, hørtes litt gøy ut det her. Oppdaget ikke tråden før nå. :wee:

For meg er det samme hva vi gjør, så lenge jeg har øl og menn ved min side  :p

Og jeg håper ikke at jeg er den eneste skravlebøtta som kommer, litt kjipt å prate for hele gjengen liksom. b-real, du snakker shit du også ikke sant?  :blush:

6924053[/snapback]

Du trenger ikke prate for hele gjengen hvis jeg kommer. ;)

Vet det er b-real som skal bestemme datoen, men jeg stemmer for 19 kanskje. Samme for meg hvor vi spiser egentlig, men det må bare passe den dagen. Og tror det er lettere for folk som ikke er fra Oslo om vi tar det nærmere Oslo S enn om vi tar det på Aker Brygge. Også er det dobbelt så langt å gå til trikken som til banen.. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kan bli med, men sett en parantes rundt meg.. Mulig jeg må dra til Elverum på torsdag og ikke fredag, Høstkonferansen til StL 20.-22 oktober..

Men, hadde vært artig!

EDIT: Mao; blir det fredag kan jeg uansett ikke, blir det torsdag er det en 64% sjanse..

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Oj, hvor gamle er folk da? gidder ikke dra og spise pizza med en gjeng oldiser. (er 16 år selv).

6981191[/snapback]

Alderen på folket som kommer er nok over et ganske vidt spenn, så fortvil ikke, du finner nok noen på din egen alder å prate med skjønner du. Men om du har den holdningen så kanskje ingen har noen interesse av å snakke med deg uansett. :hrm:

6984557[/snapback]

:w00t: Teh Irony

Men dere kan nok regne med meg uansett. Liker å prate med folk uansett alder egentlig, bare litt kedelig og spise mat med bare folk som 5+ år eldre enn meg selv.

6986022[/snapback]

ROW ROW ROW YOUR BOAT, GENTLY DOWN THE STREEEAM!!

Tror nok ikke du burde presentere deg med nick på møtet..

Lenke til kommentar

Det begynner å bli farlig mange påmeldte her. Jeg har ikke vært inne på Peppes på aker brygge, men dette må da uansett være nært bristepunktet? :) Noen kan ta på seg å ringe rundt til de forskjellige spisestedene og spørre om de kunne tenkt seg å tjene mye penger på èn kveld mot at de lager til et langbord uten like og skaffer ekstra mange servitører på jobb. Gjerne litt HW.no-bannere henge rundt om i lokalet. Tja, hvorfor ikke bare stenge dørene for andre enn oss? Vi vil sikkert legge igjen et par kroner der.

Lenke til kommentar

tror folk veldig raske med avtrekkeren på forumet men når det kommer til the real deal, så møtes en brøkdel!

Men jeg skal sende noen eposter til de diverse spisestedene. Ananas hadde snakket med Egon og de hadde kapasitet men folk måtte grupperes :(

Endret av Zande
Lenke til kommentar
tror folk veldig raske med avtrekkeren på forumet men når det kommer til the real deal, så møtes en brøkdel!

Men jeg skal sende noen eposter til de diverse spisestedene. Ananas hadde snakket med Egon og de hadde kapasitet men folk måtte grupperes :(

6994462[/snapback]

Jeg ligger muligens i den faregruppen selv, med tanke på usikkerhet om jobbing o.l., men jeg har lyst og skal gjøre mitt beste. Om jeg bare skal tenke for min egel del, så krysser jeg fingrene for at det blir den 19. (torsdag) og ikke 20. Da slipper jeg mye bry.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...