Gå til innhold

Oktober Hw.no meeting i oslo?

b-real

Hvor skal vi nerdene spise?  

152 stemmer

1. 1. Hvor skal vi nerdene spise?

• Peppes pizza (aker brygge)
      70
    • Egon.
      19
    • TGI Fridays
      26
    • BigHorn
      23
    • Peppes pizza (stortinget)
      24

Anbefalte innlegg

Jeg skal til oslo om ikke så lenge og jeg lurte om det var noen som ville samles i et lite treff eller lignende. Dra et sted og spise eller noe slikt og så for de som har lov til det å dra ut på byen senere på kvelden eller havne hjemme hos noen Ueland på nach beer.gif

Dato: Rundt den 19-20. OKTOBER!

Forslag til ting man kan gjøre:

megazone: paintball mm. Go-kart..

Vi trenger flere forslag, har du noen så kom med de :)

Forslagt til spisesteder:

'

Usikker på hva de forskjellige stedene tilbyr av mat? Da kan du lese Zande sin oppsummering på restuantene her.

Liste over mulige folk som kommer:

• Marley
  • Ø.B.
  • oysfaerg (He's Hot!) (or not :p) *kosepå*
  • Tomat-Ulf.
  • T-Solberg
  • bazukh
  • SN25P
  • Minerva
  • Zande
  • Aalton
  • TheDarkListener
  • Llandari
  • Zeromac
  • St-Cruz
  • -Redhead-
  • Steffenm
  • CofidiS
  • Mad Wolf Magnux
  • DJ Ovin
  • Bone
  • Spartan
  • aklla
  • NorthGarden
  • Ø.B.
  • Lord Swag
  • arnbju
  • Iceman™
  • Pjokk
  • ZanZel
  • Sub-Lock
  • norma_saw
  • tore_v1
  • Lord-Myrrah
  • eirik1989
  • ilpostino
  • Dr3as
  • just-_-me
  • Demille
  • Juliess
  • PrinsesseBlomst
  • Feh
  • Skrollan
  • Hrisebro
  • Pjuus
  • MrLeftfield

Vil du bli lagt til i lista så skriv det TYDELIG i denne posten og legger man ikke merke til det så send meg en PM :)

Reklamering? Da legger du følgende i signatur:

[b]Hardware.no[/b] møte i oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=635545][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men Ueland er jo i Stavanger? Med mindre du tenkte på HW-LAN?

6908297[/snapback]

Jeg vet ikke nårtid jeg skal reise i det hele tatt rett og slett, det som er chasen, men skal selvsagt prøve å legge det utenom hw-lan ;)

Og nei, dropp temaet om "hvorfor ikke i stavanger/bergen" osv... Jeg skal til oslo og ferdig med det så denne gangen blir det Oslo jeg skal til. Skal sikkert senere til bergen en gang for min bror bor der så det får bli ved en senere annledning :)

Lenke til kommentar

b-real: Det var ikke derfor jeg spurte, jeg kan fly opp til deg hvis det er det om å gjøre, men cluet mitt var bare at Ueland bor ikke i Oslo?

Dra et sted og spise eller noe slikt og så for de som har lov til det å dra ut på byen senere på kvelden eller havne hjemme hos noen Ueland på nach
Med mindre det da er en eller annen annen Ueland du snakker om...
Lenke til kommentar
b-real: Det var ikke derfor jeg spurte, jeg kan fly opp til deg hvis det er det om å gjøre, men cluet mitt var bare at Ueland bor ikke i Oslo?

Dra et sted og spise eller noe slikt og så for de som har lov til det å dra ut på byen senere på kvelden eller havne hjemme hos noen Ueland på nach
Med mindre det da er en eller annen annen Ueland du snakker om...

6908364[/snapback]

Vel, da får vi dra Ueland til oslo på et lite besøk ;)

Lenke til kommentar

Vi får lage en oversikt over folk som har lyst til å komme nesten så man ser om det er noe vits i å komme arrangere noe slikt.

Vi trenger noen med et godt digitalkamera så man kan ta bilder av gjengen som møtes nesten. Noen som har et godt digitalcam tilgjengelig og som kan ta med? ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...