Der Kommissar Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Litt off topic, men det funker greit med rødsprit på loffen også, når du mater måsene. Og ja, skjærer, eller sjur som vi sier i nord bråker og skriker. Prøv å drep dem når de kommer ned på bakken for å plage katta di - kanskje de tar hintet? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Lag deg sprettert av syltetøystrikk eller en gammal sykkelslange... Skyt til du klarer å få en ned i bakken, sett den på en påle midt på plenen foran treet... Da forsvinner de har jeg hørt.... Edit...Og ja jeg skal vedde 1kr på at du skal få ei i bakken hvis du treffer den med en god sprettert.... Endret 21. september 2006 av Best0 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis det er noen trøst så er sikkert vi mer til plage for de, enn de er til plage for oss. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skyt de med luftgevær 6908254[/snapback] Eller paintball? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Hei, hei. Mange gode tips. Tror jeg skal teste spretterten jeg kjøpte i sverige. Den er farlig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis det er noen trøst så er sikkert vi mer til plage for de, enn de er til plage for oss. 6909694[/snapback] HAHA Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Man får omtrent en 50-lapp per par med kråkeføtter man har her i Trondheim. En kompis av meg tok med seg hagla si, stilte seg rett under et tre FULLT av kråker og sendte to salver rett opp. Et par timer etter gikk han med en god del hundre kroner mer i lommeboka. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Skyt de med luftgevær 6908254[/snapback] Eller paintball? 6909729[/snapback] Skyter du med paintball så blir jeg sinna Men sprettert funker DRITBRA, jeg kjøpte en selv i italia, en skikkeli sprettert, med jernkuler! du burde da disse jævla lett med en sprettert og jernkuler, "oppvasksmiddel baller" funker å bra, eller klinkeluler! Eller så kan du mekke ett blåserør som passer akkurat for spiker, veit ikke om det funker da, men det gjør sikert vondt for jævlene om de treffer! Så kan du prøve og fange ei dau katte, rev, ful eller noe, så legger du den ute på plenen, med en dynamitt under, så når alle disse jævla kommer for å jamre for at det ligger noe der så sprenger du alle sammen.... Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Svaret på problemet er enkelt Tar 1 min å bli kvitt dem... Du fisker bare rett og slett, ikke veldig humant men det blir kvitt problemet! Du trenger 1stk brødskalk i passe størrelse slik at den sluker det helt, 1stk fiskekrok og 1stk fiskensnøre. Legg brødskalken på plenen med fiskekroken i, når jæveln kommer og sluker den hel venter du litt å nykker til. Voila du har nå fisket en skjære Så kan du eliminere den på den måten du føler for... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Svaret på problemet er enkelt Tar 1 min å bli kvitt dem... Du fisker bare rett og slett, ikke veldig humant men det blir kvitt problemet! Du trenger 1stk brødskalk i passe størrelse slik at den sluker det helt, 1stk fiskekrok og 1stk fiskensnøre. Legg brødskalken på plenen med fiskekroken i, når jæveln kommer og sluker den hel venter du litt å nykker til. Voila du har nå fisket en skjære Så kan du eliminere den på den måten du føler for... 6912798[/snapback] Øks. Det har jeg drømt om. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 * Skjenke dem og legge dem i sement. * Helle plumbo og edikk i reiret deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hos meg er det Måker som er problemet. Det jeg gjorde var å fiske fisk, lage svartkrutt, lage et par rørbomber, lage et par fenghetter. 1.Fyll rørbombene med krutt og en fenghette. plasser dette inni en mellomstor fisk.strekk kabler fra fenghettene og ut gjennom kjeften til fisken. Sett deg bak en stein med et 12volt batteri, og vent på at dævenskapet skal komme flygende. 2.Grådig som er, vil de enten sluke fisken hel, eller sloss om den. Når en av jævlene har fisken i kjeften\magen, fullfør kretsen ved å ta ledningene fra fenghetta på hver sin pol på batteriet. 3.Nyt synet. Virkelig nyyyt det. Blod, guts og fjær så langt øyet kan se... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hoho, morsom lesing! Jeg stemmer for å på en eller annen måte fucke opp reiret deres eller å 'fiske' dem som foreslått. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) haha.. :!: husker brodern hadde det slik.. de bodde i furua rett utenfor vinduet hans, fy faen for et leven.. det han gjorde var å rive ned reiret og begrave det.. de har ikke kommet igjen å lagd noe nytt ennå værtfall.. nå var dette et lite tre da, så han var litt heldig sånn sett.. men det er som du skriver.. de kommer hver morgen på et fast tidspunkt presist å bråker no helt jævlig.. jeg ble ikke plaga SÅ fælt som han, men jeg hørte de noen ganger.. Endret 22. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Sjura" (Skjærer) er en flott fugl, den holder kattene/måkene unna bilen og hagen, de spiser også opp alle edderkoppene/fluene i garasjen min og eller rundt huset. De bråker faktisk ikke om natta heller! Måker, Svartbakk m.m derimot er satans verk, gauler uansett tid på døgnet og klasker på taket med paillabbene sine så det jomer. prøver å stjele tørrfisken og driter ned alt de ser. Lenke til kommentar
dask Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hos meg er det Måker som er problemet. Det jeg gjorde var å fiske fisk, lage svartkrutt, lage et par rørbomber, lage et par fenghetter. 1.Fyll rørbombene med krutt og en fenghette. plasser dette inni en mellomstor fisk.strekk kabler fra fenghettene og ut gjennom kjeften til fisken. Sett deg bak en stein med et 12volt batteri, og vent på at dævenskapet skal komme flygende. 2.Grådig som er, vil de enten sluke fisken hel, eller sloss om den. Når en av jævlene har fisken i kjeften\magen, fullfør kretsen ved å ta ledningene fra fenghetta på hver sin pol på batteriet. 3.Nyt synet. Virkelig nyyyt det. Blod, guts og fjær så langt øyet kan se... 6913109[/snapback] Akkurat det jeg også hadde tenkt å forslå :!: Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Svaret på problemet er enkelt Tar 1 min å bli kvitt dem... Du fisker bare rett og slett, ikke veldig humant men det blir kvitt problemet! Du trenger 1stk brødskalk i passe størrelse slik at den sluker det helt, 1stk fiskekrok og 1stk fiskensnøre. Legg brødskalken på plenen med fiskekroken i, når jæveln kommer og sluker den hel venter du litt å nykker til. Voila du har nå fisket en skjære Så kan du eliminere den på den måten du føler for... 6912798[/snapback] Enig her, funker bra gjør det også. Passer fint i tett bygd strøk med mye naboer, siden det er en stille affære. Vri rundt nakken 3 ganger så er du sikker på at den blir knekt. Obs ekle gurgle lyder Selv har jeg salong på odyra. hater skjæra, men har også 4 flinke katter som tar de her. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 å fiske dem er ikke å anbefalle, det er sterke jævler... har ve uhell fått fugler på kroken, ofte ryker sena, hvis den ikke gjør det, har du en helvetes jobb med å dra den inn, samt at de er vanskelig å få tak i når du har fått dratt dem inn... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Må bruke tykk senn da shø,aldri røke senna når jeg har gjort det. og det er ikke vanskelig å få de inn med fiskestang med god haspesnelle. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 nA er det ferskvanns utstyr jeg har brukt, er en del svakere... har heller ikke gjort det med vilje, har brukt brod som ang, og fugler liker jo brod... beklager skrivingen, men engelsk tastatur kom vist pA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå