Joachim_F Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 IGN har litt informasjon om det kommende Gran Turismo-spillet til PS3, som får to vidt forskjellige hovedmoduser. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Njaha...stiller meg positiv til Premium-delen. Det blir vel litt som ein demo på kva vi kan vente oss av eit fullblods GT-spel på PS3. Når det gjeld Classic-delen, veit eg ikkje heilt. No er ikkje eg ein av dei som spelte gjennom heile GT3, trur kanskje eg kom til 4-5% før eg var lei, so for meg er det ikkje sikkert at det blir so dyrt. Men for dei som vil ha alt, vil jo dette koste ei formue. Kay Endret 21. september 2006 av KayAU Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette var vel litt latterlig. Så det bestemte seg for å lansere denne tech-demoen og samtidig la deg betale for hver bil og bane du laster ned. Det var å synke litt for lavt syns jeg. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Rett og slett hårreisende, men skal ikke se bort ifra at enkelte fanboys klarer å få dette til å bli utrolig positivt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Slenger meg egentlig på den bølgen som syns dette er litt latterlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Slenger meg egentlig på den bølgen som syns dette er litt latterlig. 6907986[/snapback] Jeg og. Premium blir bra, men at du må betale for bilene er dumt... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må si meg enig, veldig latterlig. Lurer på hvor mange som gidder å kjøpe biler å baner. Men uansett så vil nok utviklerene tjene en god del på det. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I de tlange løp vil det nok ikke lønne seg dette her. For det aller første ville jeg tro at dette "nye" spillet ville koste ikke langt unna fullpris. Når man tenker på at spillet egentlig bare er en oppdatert versjon av GT4, med støtte for 1080P og litt nye effekter er det jo ille nok at man faktisk kanskje må betale fullpris. En annen sak er at man nå må betale for biler. Dette måtte man da aldeles ikke i de tidligere GT-spill. Hårreisende er dette. Hvor mange biler finnes det ikke? Jeg håper for Guds skyld at man får prøvekjøre bilene først slik at man ikke kaster bort penger på en bil man ikke liker å kjøre med! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 der ser vi første eksempel på hvordan sony skal drifte en gratis onlinedel. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 IGN sa det ville koste 500 dollar for alle bilene å banene, altså et fullverdig GT spill. men det er ikke det beste, det beste er at noen sikkert blir å kjøpe det meste:P Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må bare slenge meg på å si at dette var helt idiotisk. Så nå er det bare å avvente fanboysa som skal forsvare dette! *gni seg i hendene og glede seg til moroa begynner* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Må bare slenge meg på å si at dette var helt idiotisk. Så nå er det bare å avvente fanboysa som skal forsvare dette! *gni seg i hendene og glede seg til moroa begynner* 6909739[/snapback] Ja eg har rigget meg fast til stolen her med 9 poser pocorn og 8 flasker Pepsi Max Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Minnar om at dette er resultat av ei oversetjing og at Polyphony ikkje har gjort ei uttaling i eit språk me forstår enno. Forresten var det jo ein "prologue" til GT4 og. Berre å la vere og kjøpe det EDIT: Er det andre enn meg som er einige i at den beste sukkerhaldige brusen er Coca Cola, mens den einaste light-versjonen som faktisk funkar er Pepsi Max? Endret 21. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Minnar om at dette er resultat av ei oversetjing og at Polyphony ikkje har gjort ei uttaling i eit språk me forstår enno. Forresten var det jo ein "prologue" til GT4 og. Berre å la vere og kjøpe det EDIT: Er det andre enn meg som er einige i at den beste sukkerhaldige brusen er Coca Cola, mens den einaste light-versjonen som faktisk funkar er Pepsi Max? 6909759[/snapback] sukkernivået er omtrent likt i all slags brus. det er bare å se på karbohydratene Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Irriterende dette. Der mista en av verdens beste bilspill meg. Kommer ikke til å kjøpe et halvferdig spill for så å punge ut enda mer for å gjøre det til fullversjon bare fordi de vil ha litt ekstra penger. Nei tar til takke med GT4 jeg. Trenger ikke oppdatert grafikk når den koster skjorta. Foresten, bare meg eller er det sneket seg en leif i teksten? I stedet må vi de bilene og banene vi ønsker å bruke fra PS3 Network Ikke akkurat godt norsk nei Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette er ikkje Gran Turismo 5 altså. Det vil nok ikkje ha noko av dette greiene her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette er ikkje Gran Turismo 5 altså. Det vil nok ikkje ha noko av dette greiene her. 6910581[/snapback] Nei det er vel det folk sier. De vil heller vente på den ferdige versjonen med alt i pakken. Ikkje no rakkelverk som blir omtalt her. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Der er nok moglegheiter for at eg kjøper dette, til dels for å ha ein tech-demo (premium-delen), men eg tvilar på at det blir kjøpt mange bilar og baner. Kay Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 det systemet her sugde balle, og jeg er stor fan av GT3 og GT4. kjøpte faktisk akkurat GT4 for andre gang fordi den første plata var utslitt. hadde planer om å kjøpe denne utgaven for å kose meg fram til GT5, men det kommer ikke til å skje nå... og dersom GT5 kommer med samme systemet så gidder jeg ikke kjøpe det. og gidder jeg ikke kjøpe GT5 så er muligheten for et innkjøp av PS3 kraftig redusert. GT5 var det eneste store spillet jeg så fram til nå som xbox har fått GTA, men dette skremmer meg Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tvilar på at GT5 vil ha samme system...det ville i so fall vere ei middels tragedie. GTHD er vel berre ei mellomløysing, noko som skal halde interessa oppe medan vi ventar på det første ekte Gran Turismo-spelet til PS3. Slik eg tolkar det, er ikkje Polyphony ferdige verken med det nye eller med ein remake av det gamle. Dette er truleg berre for å ha noko å gi ut ved lansering...samt kanskje å håve inn ein stor haug med pengar... Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg