Gå til innhold

Databutikken.com/no? Sendt eller ei?

Anbefalte innlegg

Har bestillt maskin, noe fra komplett og noe fra databutikken.com, i fra komplett så har de allerede sendt den (bestillte fra begge plassene helt på likt), har fått sporingsnummer osv, men fra databutikken så står det bare (se vedlagt screenshot.

post-34615-1158836289_thumb.jpg

Betyr det at de har sendt det? eller bare plukka det fra lager?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men har AGP skjermkort liksom, og hakke cash til å bytte det ut enda, og det var det eneste stedet de hadde S939 HK med AGP slot på.. spurte også på forumet om de var gode på leveringstider, og noen sa, jo, fikk det etter 3 dager, så tenkte jeg, OK! Og bestillte..!

Men men, hvis ikke det kommer så må jeg ringe de å skjelle de ut litt ;P

Lenke til kommentar
Haha, men da har komplett levert en 4600+ X2 AMD cpu, ett X-FI lydkort og ei 512ram brikke, så nå sitter jeg uten HK til de har sendt det ;P  Faen

6907941[/snapback]

Wooohooo :w00t:

det er noe av det artigste jeg veit om.

du får alle delene til pc-en, untatt den delen som får alt til å fungere sammen..

Håper du får det sikkert i starten av uka, eller i morra

Lenke til kommentar
Haha, men da har komplett levert en 4600+ X2 AMD cpu, ett X-FI lydkort og ei 512ram brikke, så nå sitter jeg uten HK til de har sendt det ;P  Faen

6907941[/snapback]

Wooohooo :w00t:

det er noe av det artigste jeg veit om.

du får alle delene til pc-en, untatt den delen som får alt til å fungere sammen..

Håper du får det sikkert i starten av uka, eller i morra

6907991[/snapback]

Eller lørdag :)

Lenke til kommentar

Ja, men er litt glad nå, for sida har vært sånn som på første bilde hele uka..

Og nå har de endra seg med ett par bokstaver, ;P Kanskje Svenskene faktisk har klart å sende den ;P

Fikk akkurat SMS fra posten og nå, pakka fra komplett hadde kommet seg i ett stykke (forhåpentligvis) ned, og lå å ventet på meg på posten =)

Nå står det "leverad" også 22.09.06 07:43:23.. Skjønnte ikke mye av den nei ;P

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...