Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har bestillt maskin, noe fra komplett og noe fra databutikken.com, i fra komplett så har de allerede sendt den (bestillte fra begge plassene helt på likt), har fått sporingsnummer osv, men fra databutikken så står det bare (se vedlagt screenshot. Betyr det at de har sendt det? eller bare plukka det fra lager? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tror ikke den er sendt enda.. desverre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Er nok smartest å kjøpe alle komponenter fra samme sted, så slipper du å sitte og vente på vitale deler av maskinen. Svensker er vel treige da. Endret 21. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Ja men har AGP skjermkort liksom, og hakke cash til å bytte det ut enda, og det var det eneste stedet de hadde S939 HK med AGP slot på.. spurte også på forumet om de var gode på leveringstider, og noen sa, jo, fikk det etter 3 dager, så tenkte jeg, OK! Og bestillte..! Men men, hvis ikke det kommer så må jeg ringe de å skjelle de ut litt ;P Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Men står jo "leverad" ? Hva skal det bety liksom? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Men står jo "leverad" ? Hva skal det bety liksom? 6907772[/snapback] At den er levert derfra. Det står det hos komplett også. Selv om posten har pakka de Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Haha, men da har komplett levert en 4600+ X2 AMD cpu, ett X-FI lydkort og ei 512ram brikke, så nå sitter jeg uten HK til de har sendt det ;P Faen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha, men da har komplett levert en 4600+ X2 AMD cpu, ett X-FI lydkort og ei 512ram brikke, så nå sitter jeg uten HK til de har sendt det ;P Faen 6907941[/snapback] Wooohooo det er noe av det artigste jeg veit om. du får alle delene til pc-en, untatt den delen som får alt til å fungere sammen.. Håper du får det sikkert i starten av uka, eller i morra Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Haha, men da har komplett levert en 4600+ X2 AMD cpu, ett X-FI lydkort og ei 512ram brikke, så nå sitter jeg uten HK til de har sendt det ;P Faen 6907941[/snapback] Wooohooo det er noe av det artigste jeg veit om. du får alle delene til pc-en, untatt den delen som får alt til å fungere sammen.. Håper du får det sikkert i starten av uka, eller i morra 6907991[/snapback] Eller lørdag Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Faen, kjedelig å vente.. :\ haha! Men men, hvis ikke de har endra på den status greia så ringer jeg dem å skjeller dem ut eller noe.. For det går ikke ann å være sååå trææge! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 *bump bump* Nå har de endra statusen på sia.. Nå står det "Ordreinformasjon: Levert " Istedenfor "Under behandling på värt lager" ;D Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 når jeg bestilte meg telefon fra netcom sto det levert i en uke. men ikke noe mer, så jeg fikk tak i de og sa ifra at det sto levert, og da fikk jeg beskjed om at det skulle bli sendt om en dag, selv om det tok to Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Ja, men er litt glad nå, for sida har vært sånn som på første bilde hele uka.. Og nå har de endra seg med ett par bokstaver, ;P Kanskje Svenskene faktisk har klart å sende den ;P Fikk akkurat SMS fra posten og nå, pakka fra komplett hadde kommet seg i ett stykke (forhåpentligvis) ned, og lå å ventet på meg på posten =) Nå står det "leverad" også 22.09.06 07:43:23.. Skjønnte ikke mye av den nei ;P Endret 22. september 2006 av Shaper^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå