CrackaBoi Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg har redigert en film i Premiere. Den er ca 20 min lang. Når jeg prøver å exporte den til AVI får jeg problemer. Jeg bruker disse instillingene: -Vanlig DV kvalitet (25fps, 750x576eller noe sånt) -Ingen compression, bare AVI Jeg setter den bare til å exporte før jeg går på skolen, og når jeg kommer hjem 6-7 timer senere har den kommet langt, men ikke ferdig, og jeg tror den har låst seg. AVI filen er ihvertfall ubrukelig. Helt svart. Jeg trenger tips om instillinger o.l. Hensikten med AVI.filen er at jeg skal lage den til 700mb DivX og legge den på CD. Hvordan burde jeg gjøre dette? Hvilke instillinger burde jeg ha i Premiere? Hvor stor ca vil AVI filen bli? Hvor lang tid bør det ta? (Tbird 1400, 384 ram, 5400rpm hd) takker for all hjelp og forslag. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Jeg foreslår at du stiller spørsmålet på http://forum.videokamera.no. hilsen Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå