Joachim_F Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det er nå klart at Team Ninja jobber med et spill som heter Ninja Gaiden Sigma for PS3. Les mer Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Sweeeet.. Får vel nå se om det forblir ekslusivt.. Men isåfall så er det verdt å miste Assassins Creed Med tanke på hvor pop dette var på orginal-boXen. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde faktisk forventet at dette spillet ville komme på begge (PS3,XBOX360) platformer.. Vist ikke får vel kanskje 360 sin egen versjon.. Ser Ikke for meg at MS gir slipp på denne serien.. Uansett flott at PS fansen får oppleve Ninja gaiden Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Ja jeg setter også spørsmåltegn ved ekslusiviteten til dette spillet.. Men,men vi får vente å se Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette blir sikkert bar for de av oss som skal ha en PS3, men jeg har også lyst på en 360 versjon av dette kule spillet... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis dette er en remake med noe ekstramateriell så blir jeg dypt skuffet! Er helt tragisk med remake av Ninja Gaiden da spillet ikke skal tukles med! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 HÆLVETE!!! Her går jeg over til 360 for å spille eksklusive Xbox spill. Så blir de søren meg PS3 eksklusive. Jaja, hadde det ikke vert for det faktumet at jeg nok også ender opp med en PS3 hadde jeg vært oppriktig lei meg. Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg tror enkelte her misforstår hva dette dreier seg om. Ninja Gaiden er på ingen måte blitt PS3 eksklusiv. Ninja Gaiden Sigma er en remake av Ninja Gaiden Black, som igjen var en slags 'special edition' utgave av den originale Ninja Gaiden. Sigma er altså en remake av en tittel vi allerede har sett i to iterasjoner på Xbox. Riktignok dreier det seg om en vesentlig oppdatering, med forbedret grafikk, ny spillbar karakter (Rachel) og annet snacksy innhold, noe som er et glimrende utgangspunkt for de som ikke allerede har opplevd originalen. Det er dog forventet at Team Ninja vil annonsere Ninja Gaiden 2, altså den ekte oppfølgeren, til Xbox 360 i nær fremtid (muligens allerede på TGS). Itagaki har uttalt at Xbox 360 vil være primærplattform for alle spill de jobber med, og at de senere vil porte over til andre konsoller, etter behov. Ninja Gaiden Sigma på PS3 er på mange måter det samme som Metal Gear Solid 2: Substance på Xbox i sin tid var; et sidespor for å forsøke å nå en enda større kundemasse. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Glimrende oppklaring, Mr_Snuffles. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ja, det hjalp. takk takk! Uansett, jeg har ikke spilt ninja gaiden mere enn et par minutte rpå xbox, men fader så heftig det er. Så for meg er det ett fett om det er en remake av en xbox spill, da jeg ikke har spilt det uansett! Ja takk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri spilt Ninja Gaiden, så jeg vet ikke hva jeg går glipp av... men det er selvfølgelig synd for oss 360'ere. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har aldri spilt Ninja Gaiden, så jeg vet ikke hva jeg går glipp av... men det er selvfølgelig synd for oss 360'ere. 6917214[/snapback] Hva er synd? Dette er en remake av Xbox 1-spillet... Ninja Gaiden 2 kommer på Xbox 360. Greit å lese hele tråden først eller hva? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan jo hende hadde hatt lyst til å spele ein meir next gen-versjon sidan han ikkje har spelt originalen då? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan jo hende hadde hatt lyst til å spele ein meir next gen-versjon sidan han ikkje har spelt originalen då? 6917549[/snapback] Spillet er nok like moro, selv om grafikken ikke er helt på høyde. Men vi får alikevel Ninja Gaiden 2, som sikkert blir rasende festlig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan jo hende hadde hatt lyst til å spele ein meir next gen-versjon sidan han ikkje har spelt originalen då? 6917549[/snapback] Spillet er nok like moro, selv om grafikken ikke er helt på høyde. Men vi får alikevel Ninja Gaiden 2, som sikkert blir rasende festlig 6917560[/snapback] Jauda. Det er klart, alt med ninjaer er morosamt, slik som Naruto Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kan jo hende hadde hatt lyst til å spele ein meir next gen-versjon sidan han ikkje har spelt originalen då? 6917549[/snapback] Bedre å vente på Ninja Gaiden 2, det er den virkelige oppfølgeren. Som sagt er det der bare en remake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg