iChristian Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Strengt tatt så vil kun et eller annet som kan drive OOo og Fx være nok... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 1. Blir det enkelttkjerne (som ATWindsor skriver), eller blir det dobbeltkjerne, slik som HW skriver? 2. Hva blir effektforbruket? 3. Får man kjøpt gode kjølere til 479-hovedkort beregnet for stasjonære, eller må man bruke de kjølerene (med små vifter) som følger med? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (...)3. Får man kjøpt gode kjølere til 479-hovedkort beregnet for stasjonære, eller må man bruke de kjølerene (med små vifter) som følger med? 6927569[/snapback] Har Googlet litt på s479m kjølere, og utvalget er begrenset (mildt sagt). Men med en MoD-hype vil nok flere komme. Følger ofte med SFF og kabinetter (samt HK?) som er MoD-baserte.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 1. Jeg har ikke funnet noe offisiell info om den ennå så jeg kan ikke avkrefte eller bekrefte om det blir dobbeltkjerne, men det er mye som tyder på at det vil bli en enkeltkjere. 2. Jeg har ikke noe offisiell info her heller, men med de spesifikasjonene og intels tidligere praksis blir det modeller med ulik iTDP. F.eks vanlige versjoner på 35W, LV-versjoner på 15-20W og ULV-versjoner på 9W. (iTDP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå