dangermuz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 hei. har nettopp kjøpt en SE k610i og lurer på om det er meningen at skjermen skal skru seg helt av etter noen sekunder? Det er egentlig litt upraktisk mtp at jeg må trykke på en knapp for å få skjermen til å komme tilbake og ikke bare kan kaste et kjappt blikk på tlf for å se om det har skjedd noe der. synes også det er rart at status lyset ikke blinker kjappere når man får en mld, som den gjorde på min (riktig nok veldig gamle) forrige ericsson. Men ja. skal skjermen skru seg helt av? eller finnes det innstillinger hvor jeg kan endre dette? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dette gjør også min 6233, men det er fordi jeg har på strømsparemodus og slumremodus. Synes det er greit jeg, men det er bare å skru av de funksjonene tenker jeg. Se på innstillinger display. Lenke til kommentar
dangermuz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Dette gjør også min 6233, men det er fordi jeg har på strømsparemodus og slumremodus. Synes det er greit jeg, men det er bare å skru av de funksjonene tenker jeg. Se på innstillinger display. 6907690[/snapback] har alt sett der, men finner ikke noen instilling for strømsparing og slumremodus. verken under display eller generelt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Sett på skjermbeskytter og se hva som sjer da.... Bruker selv digital klokke som skjermsparer, og da er det kun klokka som vises og resten ser avskrud ut Endret 21. september 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
dangermuz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Sett på skjermbeskytter og se hva som sjer da....Bruker selv digital klokke som skjermsparer, og da er det kun klokka som vises og resten ser avskrud ut 6907829[/snapback] den skrur seg av med skjermspareren også... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Snodig, du får oppgradere programmvaren kansje det hjelper. Du kaster ned programmet fra sonyericson sin hjemmeside. Bare husk at du følger innstruksjonen... Lenke til kommentar
dangermuz Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 jepp, skal ta en titt på det når jeg kommer hjem fra jobb. håper det hjelper... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det hjalp vertfall på min sony w550i Slapp at telefonen restarta seg når det var under 25mb ledig minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå