levlex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 "... og du blir nå automatisk satt over til kundebehandler. Ha en god dag." Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Om dette betyr at nordlendinger og bergensere nå er garantert kjapp kundebehandling, skriver nettstedet ingenting om. Uansett, kanskje ikke så kjekt for Telenor at dette har kommet ut? Snart er det vel alle med pusestemmer som blir prioritert framfor alle liksom-galningene som ringer inn. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hm. Meget dumt at dette ble kjent. Jeg jobber i kundeservice for Telenor. Håper de er ferdig med banningen før jeg får dem på øret. :!: Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Systemet vil jo nå ikke lenger fungere da alle vil prøve seg på å dra noen gloser. Sikkert mange som ringer bare for å sjekke også. Synes nesten litt synd på telenor her Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 HAHAHA, seriøst? gjelder dette også forhandler servicen? tihi dette på testes neste gang Lenke til kommentar
NTech Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 HAHAHA, seriøst? gjelder dette også forhandler servicen? tihi dette på testes neste gang 6908113[/snapback] Hahahaha , jeg testet det. stod 20 sek i kø. Dette kan jo ikke stemme??? Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Systemet har vært sånn lenge, tusen takk for publisering, nå blir det garantert fjernet pga misbruk! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 De sier jo at maskinen kjenner igjen frustrasjon, blir det ordentlig frustrasjon bare for at noen banner da for å komme først i køen da? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tråden bør stenges for dårlig bruk av emnetittel, reglene bør gjelde for alle... Uansett, kan og bkrefte at dette funker, men det hjelper jo ikke å komme igjennom når dem ikke har peiling på problemløsning.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Merkelig igrunn - om dette skal fungere for alle må jo telenor uansett heile tida ha tilgang til nok bemanning. Og om dei har det, kvifor får ikkje alle hjelp med ein gong uansett? Greit system så lenge det ikkje er kjent for folk - men no er det jo veldig opent for misbruk... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Merkelig igrunn - om dette skal fungere for alle må jo telenor uansett heile tida ha tilgang til nok bemanning. Og om dei har det, kvifor får ikkje alle hjelp med ein gong uansett?6924923[/snapback] Forskjellen er jo bare at du slipper unna alle spørsmålene, så ventetiden på en kundebehandler blir ikke nødvendigvis særlig kortere... Grunnen til at ikke alle blir satt direkte over til en konsulent, er jo fordi den automatiserte tjenesten kan gi svar på det kunden lurer på - og dermed sparer man tid og kapasitet. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 artikkelen er borte jo Noen som føler for å gjennfortelle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 artikkelen er borte jo Noen som føler for å gjennfortelle? 6933691[/snapback] http://www.amobil.no/nyhet/fra_virkelighet..._helv-te_/31615 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 takk takk. var visst bare linken i første innlegg som var feil.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Tråden bør stenges for dårlig bruk av emnetittel, reglene bør gjelde for alle... 6914535[/snapback] Nei, det er egne regler for Diskuter artikler, ettersom trådene her blir opprettet automatisk. Hm, litt dumt at dette ble publisert, skal først noen vente, kan jo alle det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg