knuto Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Eg har denne Bluetooth-adaptaren liggjande her, men han har vore ubrukt etter at eg gjekk over til Linux. Nå har eg derimot fått skikkeleg bruk for han, og etter denne erfaringa å dømma så skal det fungera på Linux. Det eg lurer på er korleis. Eg har ikkje funne ein einaste drivar. (Har dog ikkje den orginale CD-en) Bruker Ubuntu. Og eit lite bispørsmål: Kva er den engelske oversetjinga av "Flyttbar disk"? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det første sist: Removabel disk mener jeg at det er. Jeg har PCMCIA-kortet til Billionton, og da var det bare å plugge det i maskinen. Ubuntu 6.06 og 5.10 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du kan kanskje prøve den sammen med gnome-bluetooth-manager. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har muligens akkurat likens dongle. modell: UBRTBR2.. Har ikke fått den til å funke i windows..heller ikke i Ubuntu 6.06. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå