Black Star Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Må visst også informere om at kommentering av moderatoravgjørelser IKKE skal forekomme i selve diskusjonen, men heller på melding til moderator. Selv om jeg ba om at man leste retningslinjene, er det noen som ikke har fått med seg dette. Ytterligere tilfeller av dette, vil også føre til advarsel. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Homofili er imot naturen, og burde derfor forbyes. Survival of the fittest ftw. Menneskene er blitt svake og svekkes pga stadig sympati ovenfor den svake delen av arten. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hvordan forklarer du da at det er nok eksempler ute i naturen når det kommer til homofili blant et utall arter, som for eksempel delfiner? Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hvordan forklarer du da at det er nok eksempler ute i naturen når det kommer til homofili blant et utall arter, som for eksempel delfiner? Kilde? Har det skjedd 1 gang så er man overbevist at det forekommer? Mange arter har event til å reprodusere seg selv uten man og kvinne. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_anima...sexual_behavior Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Gay dolphins List of animals displaying homosexual behavior Homosexual Activity Among Animals Stirs Debate edit:la til no Endret 28. februar 2009 av Leken Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://www.metro.co.uk/weird/article.html?...mp;in_page_id=2http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_anima...sexual_behavior Fortsatt en svakhet for arten som bør utslettes! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 så vi skal utrydde alle arter som ikke står i stil med dagens moralitet? lykke til sier jeg bare... Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 så vi skal utrydde alle arter som ikke står i stil med dagens moralitet? lykke til sier jeg bare... nei, naturen får gå under eller klare seg selv, jeg mener bare at vi skal gjøre det beste for vår art, utrydde homofili Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 vel, mennesket er en del av naturen, enten du vil eller ikke. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Homofili utgjør ingen trussel for menneskearten. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 vel, mennesket er en del av naturen, enten du vil eller ikke. ok, men da leser du inlegget mitt 1 gang til Homofili utgjør ingen trussel for menneskearten. nei, men det er en svakhet ved den Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er strengt tatt ikke det heller. Hvordan mener du menneskeheten blir svakere på grunn av homofili? Lenke til kommentar
.... Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ok, men da leser du inlegget mitt 1 gang til Nei. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ok, men da leser du inlegget mitt 1 gang til Nei. neivel Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Homofile bør ha like store rettigheter som andre potensielle adoptivforeldre. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er strengt tatt ikke det heller. Hvordan mener du menneskeheten blir svakere på grunn av homofili? homofile er genetisk avik, er vi jo blitt enige om? og homofili er en feil som gjør at menneske ikke blir tiltrukket av det de skal, som kan gi avkom,. Homofile bør ha like store rettigheter som andre potensielle adoptivforeldre. nei, homofile burde ha mindre rettigheter enn pedofile Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) og homofili er en feil som gjør at menneske ikke blir tiltrukket av det de skal, som kan gi avkom,. Har det noen gang slått deg at homofili kan være naturens måte å begrense spredningen av en art på og dermed helt naturlig? Den ENESTE grunnen til at noen skal ønske at alle formerer seg er de som skal gå av med pensjon og trenger flere folk til å betale innskudd til pensjonskassen. Homofili er imot naturen, og burde derfor forbyes. Survival of the fittest ftw. Menneskene er blitt svake og svekkes pga stadig sympati ovenfor den svake delen av arten. Så omtanke og medmennesklighet kan ikke defineres som en styrke? Edit: Den tankegangen din passet nok bedre når mennesker bodde i huler. Endret 28. februar 2009 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jøss. Er det genetisk nå? Det er jo ikke mer enn 2-3 sider siden du mente de bare gjorde det for oppmerksomheten? Har du vanskeligheter med å bestemme deg eller er du bare kunnskapsløs? Menneskeheten blir derimot på ingen måte svekket av homofili. Hvis et heterofilt par ikke får barn. Svekker de menneskeheten da? Tror du det er så enkelt som 'jo flere, jo bedre'? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg