Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Sitat fra den siden:

studies (they are cited here....do your homework yourself) show that even though individuals have a trait not shared by all which can save the group, those populations which gave rise to them not only just survive, but tend to create larger numbers of those with the "unselfish" genes in there future populations, beyond those created by those who have already expressed the gene.

Jeg ville anbefale deg (og ham) å lese boken jeg har nevnt. «Selfish» betyr bare at genene gavner sin egen replikering i populasjonen, og det er jo akkurat dét som skjer her.

 

tl;dr: Vitenskapen benekter ikke homofile gener.

Endret av longwinded
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat fra den siden:

studies (they are cited here....do your homework yourself) show that even though individuals have a trait not shared by all which can save the group, those populations which gave rise to them not only just survive, but tend to create larger numbers of those with the "unselfish" genes in there future populations, beyond those created by those who have already expressed the gene.

Jeg ville anbefale deg (og ham) å lese boken jeg har nevnt. «Selfish» betyr bare at genene gavner sin egen replikering i populasjonen, og det er jo akkurat dét som skjer her.

 

tl;dr: Vitenskapen benekter ikke homofile gener.

 

 

 

 

Vitenskapen benekter homofili, slik er det bare, accept it.

Lenke til kommentar
vitenskapen benekter på det sterkeste homofili, "survival of the fittest"

 

 

 

Menneske er, ifølge vitenskapen, en patterdyr art, og vårt mål er å reprodusere oss selv, derfor gutter liker jenter og motsatt. Det er ingen grunn til at gutter skal bli tiltrukket av gutter ettersom dette ikke kan føre til avkom.

 

Ja, nettopp.

Dersom mennesket vil overleve noen tusen år til på jorda må vi snart finne en løsning på overbefolkningen. Homofili er jo absolutt ingen dårlig løsning, eller?

Lenke til kommentar
Vitenskapen benekter homofili, slik er det bare, accept it.

 

Her kommer longwinded med kilder som støtter hans mening av saken, så sier du bare "Jeg har rett, accept it.", uten noe bevis på at du har rett?

 

Herregud så barnslig.

 

Finn kilder som støtter utsagnet ditt i det minste.

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
vitenskapen benekter på det sterkeste homofili, "survival of the fittest"

 

 

 

Menneske er, ifølge vitenskapen, en patterdyr art, og vårt mål er å reprodusere oss selv, derfor gutter liker jenter og motsatt. Det er ingen grunn til at gutter skal bli tiltrukket av gutter ettersom dette ikke kan føre til avkom.

 

Ja, nettopp.

Dersom mennesket vil overleve noen tusen år til på jorda må vi snart finne en løsning på overbefolkningen. Homofili er jo absolutt ingen dårlig løsning, eller?

 

Og hvem er det som forteller fosteret i magen til mor at jorden er overbefolket og at "du må leve et liv som homofil" for at vi ikke skal overbefolke kloden?

 

Volum-messig er det plass til flere ganger så mange mennesker på jorden som det vi er nå.

Lenke til kommentar
vitenskapen benekter på det sterkeste homofili, "survival of the fittest"

 

 

 

Menneske er, ifølge vitenskapen, en patterdyr art, og vårt mål er å reprodusere oss selv, derfor gutter liker jenter og motsatt. Det er ingen grunn til at gutter skal bli tiltrukket av gutter ettersom dette ikke kan føre til avkom.

 

Ja, nettopp.

Dersom mennesket vil overleve noen tusen år til på jorda må vi snart finne en løsning på overbefolkningen. Homofili er jo absolutt ingen dårlig løsning, eller?

 

 

JA, ehehehehehe , u win the prize!

post-146927-1235840035_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Man tar en celle fra kroppen og analyserer DNAet og da genene ved bestemte metoder.

Ja, og? Hvordan finner man ut hvilke virkninger genene har?

Man finner likheter i genetikken hos folk...

 

Konkrete likheter, bestemte gen og sammensetninger.

 

Så man kan ikke overbevise deg om at homofili er genetisk. Takk for informasjonen.

Jeg er overbevist om noen finner genet, og det har en match på over 75%

Lenke til kommentar
Så du hevder homofili handler om arv og miljø?

Så absolutt. Er det noen med vett i hodet som nekter dette?

Alt handler om hvilke innflytelser du opplever i løpet av livet.

Jeg tror ingen er født med et instinkt om å pule andre menn i rompa.

Hvor er instinktet for å pule en jente i rumpen da? Det er da like unaturlig i og med at det ikke er mulig å forplante seg der.

 

Vil du videre utdype hvordan du skal oppdra barnet ditt slik at det ikke blir homofilt?

 

Ellers er det jo en interessant tanke i forhold til jordens overbefolkningsproblematikk!

Lenke til kommentar
Så du hevder homofili handler om arv og miljø?

Så absolutt. Er det noen med vett i hodet som nekter dette?

Alt handler om hvilke innflytelser du opplever i løpet av livet.

Jeg tror ingen er født med et instinkt om å pule andre menn i rompa.

Hvor er instinktet for å pule en jente i rumpen da? Det er da like unaturlig i og med at det ikke er mulig å forplante seg der.

 

Vil du videre utdype hvordan du skal oppdra barnet ditt slik at det ikke blir homofilt?

 

Ellers er det jo en interessant tanke i forhold til jordens overbefolkningsproblematikk!

post-146927-1235840826_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan finner man ut hvilke virkninger genene har?

Man finner likheter i genetikken hos folk...

 

Konkrete likheter, bestemte gen og sammensetninger.

Neimen. Sier du at man foretar en studie?

 

En oppsummering: Tvillingstudier er ikke bevis, for sannsynliggjøring er ikke bevis. Bevis er å finne genene bak homofili. Gener kan bare finnes ved studier. Studier er ikke bevis, for de gir bare sannsynlige svar.

 

Jeg er overbevist om noen finner genet, og det har en match på over 75%

Ja, dra tall ut av ræva når du setter opp betingelser.

Lenke til kommentar
Hvor er instinktet for å pule en jente i rumpen da? Det er da like unaturlig i og med at det ikke er mulig å forplante seg der.

Så du mener det er like naturlig å pule en gutt i rompa som en jente? Se på statistikken da kis.

 

Hvis argumentet er at det er unaturlig å pule en gutt i rumpen fordi det ikke er drevet frem av forplantings-instinkter, gjelder jo det samme om du puler en jente i rumpen?

Lenke til kommentar
Hvor er instinktet for å pule en jente i rumpen da? Det er da like unaturlig i og med at det ikke er mulig å forplante seg der.

Så du mener det er like naturlig å pule en gutt i rompa som en jente? Se på statistikken da kis.

 

Hvis argumentet er at det er unaturlig å pule en gutt i rumpen fordi det ikke er drevet frem av forplantings-instinkter, gjelder jo det samme om du puler en jente i rumpen?

Mennesker blir ikke bare drevet frem av forplantningsinstinktet. Vi blir nok mer drevet frem av seksuell tiltrekning, og den er mer rettet mot jenter enn mot gutter i en gutts hode.

 

Men jeg bruker ikke forplantningsinstinktet som argument.

 

kanskje det å fucke en jente i ræva er en måte å bli opphisset på slik at man kan få orgasme o.l??
Er ikke det akkurat det samme som å "fucke en gutt i ræva" - det er ingen forskjell i årsakene bak eller argumentene..?

Det er ikke alle som blir så sykt opphisset av en gutteræv, så det er ikke akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Mennesker blir ikke bare drevet frem av forplantningsinstinktet. Vi blir nok mer drevet frem av seksuell tiltrekning, og den er mer rettet mot jenter enn mot gutter i en gutts hode.

 

Men jeg bruker ikke forplantningsinstinktet som argument.

 

Ikke i alle gutters hode. Hvorfor skulle den ene måten å tenke på være bedre enn den andre? Flertallets tyranni??

 

Så du mener det er like naturlig å pule en gutt i rompa som en jente? Se på statistikken da kis.
Statistikker viser at begge deler er høyst normalt. (Spesielt med tanke på at mange hetrofile par ikke bedriver analsex, så får vi faktisk ganske gode tall på dette!)

 

Det er ikke alle som blir så sykt opphisset av en gutteræv, så det er ikke akkurat det samme.
Det er jo nettopp det der - det er ikke alle som bir så sykt opphisset av en jenterumpe heller - så det blir akkurat det samme. Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...