Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Man er per definisjon steril om man ikke har mulighet til forplanting.

Homofile HAR mulighet til forplantning. Egg- og sædcellene fungerer fortsatt helt fint.

 

Du mener at homoseksuell atferd kan ha fordeler når det kommer til reproduksjon samtidig som du kaller meg ignorant?

Hvor mange ganger skal jeg måtte forklare deg at homoseksuell atferd faktisk kan være et GODE når man lever i flokk? Igjen, prøv å tilegne deg et minium av kunnskap før du uttaler deg.

 

Anbefalt lesestoff til Pricks: "The selfish gene" Richard Dawkins.

Hva har den med saken å gjøre? Name-dropping fungerer ikke her. Dawkins er ikke enig i vrøvlet ditt i det hele tatt.

 

Du kan ikke bare henvise til en eller annen kjent bok og late som du vil finne støtte i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste for et barn er fortsatt 2 foreldre med forskjellig kjønn. Både en fars rolle og en mors rolle.

Tør jeg spørre hvorfor?

 

Fordi det er mest naturlig etter min mening. Som regel trenger man mor mest, men om man er en gutt så er det greit å ha en farsfigur å se opp til :) Også det samme vil jeg tro for jenter, at de har godt av en fars/manne figur.

Hva legger du i naturlig? Er det en familietype som er mer naturlig enn en annen?

 

Naturlig? Næsj, mer eller mindre det som er "normalt" da. Det er normalt med en kvinne og en mann. Men ikke 2 av samme kjønn. Skjønner ? :)

 

 

støtter tidligere uttalelser om at barn bør ha en mor og en farsfigur, men samtidig så er de bare mennesker som alle oss andre.

Klarer ikke å bestemme meg helt.

 

Det beste er jo 2 av ulik kjønn.

Lenke til kommentar
Alle skjønner at det mest naturlige er best. Skal alle bli homser til slutt da?

 

1. Homofili er naturlig

2. Du BLIR ikke homo

3. At noe er akseptabelt, betyr ikke at alle skal bli det. Det er helt akseptabelt at noen i samfunnet er brannmenn, men det ville gått dårlig om alle skulle vært det.

Kan vi tilføye "tradisjonelle familieverdier" til den listen?

Lenke til kommentar
Samtidig som det er klart at vi alle er mennesker og alt det der, tror jeg det er veldig viktig for barn å ha både en mors- og en farsfigur.

 

Vet egentlig ikke om jeg vil ta stilling til hvor vidt homofile skal ha rett til barn eller ei, det er vanskelig. :)

 

 

men det lever da tusenvis av barn uten mor eller far.

så det argumentet er egentlig ikke aktuelt. om en ikke skal forby skilsmisse eller for tidlig død da...

 

men egentlig er ikke barn en rett. men en gode en kan få.

 

så da er diskusjonen om vi skal godta adopsjon eller ikke.

hvem som event skal kunne adoptere er mer med forhold en kjønn

 

edit: ser dette er tatt tak i tidligere i debatten

Endret av Hillebillys
Lenke til kommentar
I naturen kan homofile ikke få barn. Så enkelt er det bare.

 

At dagens samfunn muliggjør dette er en helt annen sak.

 

Det at homofile kan få barn gjør det ikke noe mer riktig av den grunn.

 

 

så hvordan forsvarer du privileget med adopsjon da?

 

noen par kan ikke fra naturen få barn. hvorfor skal da enkelte av disse ha privileget til adopsjon. mens andre ikke har det?

 

EDIT: ser att dette er tatt tak i tidligre i debatten

Endret av Hillebillys
Lenke til kommentar
Nei, de bør ikke få ha barn!

 

skal dem da fratas barn?

enkleste sak i verden for et homofilt par gå i sammen med ett lesbisk par.

knulle alle 4 og ende opp med to barn.

 

hvor mor på ene siden tar omsorg for sitt. og far på andre siden tar omsorg for andre barnet.

valgt omsorg er faktisk mulig i Norge. og sosialsystemet vil faktisk se på foreldre som blir enige om omsorgen som veldig positivt.

 

da har vi en far som lever med en mann. og har omsorg for sitt biologiske barn. og en mor som lever med en kvinne også har omsorg for sitt biologiske barn.

 

og dette har blitt gjort... skal disse fra tas barnet??

Lenke til kommentar
Nettopp derfor det er best for et barn og ha 2stk av ulik kjønn som foreldre ;)

I stedet for å bare påstå dette så kan du gjerne forklare hvorfor to foreldre av ulikt kjønn er bedre enn to foreldre av samme kjønn.

 

 

Jeg har jo forklart, det er STOR forskjell på en mann og en kvinne i både interesser og gjøre ting på/være på.

Hadde du likt å vært barnet til 2 homser kanskje? Hadde ikke det blitt litt ensformig, siden det er 2 av samma kjønn. Mamma rollen? Hvem skal evt ta den osv..(?)

Endret av Rune89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...