Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det beste for et barn er fortsatt 2 foreldre med forskjellig kjønn. Både en fars rolle og en mors rolle.

Tør jeg spørre hvorfor?

 

Fordi det er mest naturlig etter min mening. Som regel trenger man mor mest, men om man er en gutt så er det greit å ha en farsfigur å se opp til :) Også det samme vil jeg tro for jenter, at de har godt av en fars/manne figur.

Hva legger du i naturlig? Er det en familietype som er mer naturlig enn en annen?

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke homofile eller lesbiske skal ha rett til barn. Mann og kvinne er så forskjellige, og et barn har bruk for å få to forskjellige syn på ting. Ja, vi er jo alle mennesker, men man skal være mann og dame for å oppdra et skikkelig barn! Det er en grunn til at vi har blitt sån som vi har blitt. :wee:

 

Bør lesbiske kvinner ha rett til å beholde ungen dersom de har blitt gravide etter å ha ligget med menn?

 

Hvis det ikke er noe annet valg, og om man sier det på den måten, ja. Men jeg trodde ikke det var det trådstarter mente.

Lenke til kommentar
Naturlig = Mann + kvinne = Barn. Det ligger i naturen selv at man trenger begge lissom

 

Naturlig > Unaturlig?

 

Hææ? Så du mener det er unaturlig med mann og kvinne? Det som er unaturlig er jo mann og mann eller kvinne og kvinne.

 

Er det naturlige bedre enn det unaturlige?

 

Aaa, ja. Syns ikke du? Ikke meningen å fornerme deg!

Lenke til kommentar
Naturlig = Mann + kvinne = Barn. Det ligger i naturen selv at man trenger begge lissom

 

Naturlig > Unaturlig?

 

Hææ? Så du mener det er unaturlig med mann og kvinne? Det som er unaturlig er jo mann og mann eller kvinne og kvinne.

 

Er det naturlige bedre enn det unaturlige?

Det blit jo mer og mer faenskap i verden. Akkurat som den blir mer og mer unaturlig. Alle skjønner at det mest naturlige er best. Skal alle bli homser til slutt da?

 

 

OT: vet ikke, men det pleier å funke om du spiller av en lyd først, og så trykker på ikonet i verktøylinja. Hvorfor skal du absolut justere det i kontrolpanelet egentlig?

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Mennesket har laget mye unaturlige dingsebomser som har bedre løsninger enn det naturen har klart å tilby.

 

OT: Hva kan være galt når jeg ikke får justert lydvolumet på PCen i kontrollpanel?

 

OT: Prøv å installere lydkort-drivere på nytt/oppdater de, eller start pcen på nytt viss det er lenge sia :p

 

Ontopic (Nesten ihvertfall, kommer sikkert til å blir flamma for dette, men, men):

 

Ser det er fler som diskuterer meningen med livet,

og at det er å føre genene videre,

det er jeg relativt enig i,

men trenger ikke nødvendigvis å være DINE egne genener,

eller så hadde jo ikke adopsjon fungert, no?

 

Vi er faktisk mer opptatt av å føre mennesketers videre,

enn vi er å føre våre egne

(ok, det kom litt feil ut, but read between the lines, er litt trøtt gitt, har ikke sovet på 30 timer).

 

Og så var det litt mer ot igjen da:

"In the end, it doesn't even matter" siden Jorda og menneskeheten kommer til å gå under en eller annen gang uansett hva kriste eller andre religioner tror :p

 

Ps. Har ikke noe imot kristne eller homofile foreldre.

Lenke til kommentar
Det blit jo mer og mer faenskap i verden. Akkurat som den blir mer og mer unaturlig. Alle skjønner at det mest naturlige er best.

 

Feil, det blir mindre og mindre faenskap i verden. Er du mot moderne medisin? Briller? Hørselsapparater? Airbags?

 

Vi er faktisk mer opptatt av å føre mennesketers videre,

enn vi er å føre våre egne

 

Helt feil. Genene våre gir blanke faen i om andre gener lykkes i å reprodusere.

Lenke til kommentar
Det blit jo mer og mer faenskap i verden. Akkurat som den blir mer og mer unaturlig. Alle skjønner at det mest naturlige er best.

 

Feil, det blir mindre og mindre faenskap i verden. Er du mot moderne medisin? Briller? Hørselsapparater? Airbags?

 

Vi er faktisk mer opptatt av å føre mennesketers videre,

enn vi er å føre våre egne

 

Helt feil. Genene våre gir blanke faen i om andre gener lykkes i å reprodusere.

 

Så hvorfor adopterer vi da?

 

Da promoterer vi andres gener og ikke våres egne,

og de som har adoptert føler seg som ekte foreldre :)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Hvis dette spørsmålet blir tatt opp i en samfunnsdebatt, eller man skal stemme over lovforslag så burde religiøse vært bannlyst fra å delta (oh nohes, blasfemi).

 

Hvis et barn adopteres bort så betyr det at det ikke hadde det så veldig bra, og trenger et nytt hjem. Jeg tviler ikke på at det barnet vil få et kjempefint hos homofile/lesbiske. Men så kommer det jo noen som sier at barnet vil bli mobbet. Ja det kan nok skje, og da gjerne på barneskolen og oppover. Men hvorfor mobber barn andre barn pga at de har 2xpappa? Hvor plukker de opp forestillingen om at 2xpappa/2xmamma er noe man mobbe? Jo, ifra foreldre og andre IDIOTER i samfunnet som sprer dette budskapet.

 

Samfunnet forandrer seg og dere kan ikke leve i den lille igorante boksen deres, homofili må bli almenn akseptert og likestillt med hetorfile par, hvorfor i helvete skulle ikke det? Du hadde slutten av 1800tallet og starten av 1900 tallet hvor kvinnene kjempet for sine rettigheter, og mange møtte dem med vantro. Men idag så blir du oppfattet som en evneveik person om du hevder at kvinner er dummere en menn genetisk, slik man trodde før pga hjernestørrelse.

 

Ser dere sammenhengen? Man blir konfrontert med nye ,kanskje for noen "unormale", ting.

 

Og en ting til dere som sier det ikke er genetisk, visste dere at det finnes homofile dyr? (prøv å forklare det religiøse folk som mener at gud har skapt alt "perfekt") Er en bok som heter Biological Exuberance: Animal Homosexuality and Natural Diversity som skal forklare dette en god del nærmere, uten at jeg har lest den.

 

Og nei, jeg er ikke homofil.

Lenke til kommentar

Naturen er perfekt i seg selv, da perfekt ikke er noe virkelig men kun noe mennesker har skapt oppi hodet sitt.

 

Til alle som motargumenterer med mobbing: Slutt. Det er oppbrukt og har ikke noe hold i seg, kun uvitenhet og fordomsforventninger, og en ubekreftet frykt. Blir det mer og mer åpent i samfunnet, så sier det seg jo selv at barn aksepterer dette mer og mer, når vi ikke printer inn våre fordommer i huet til barna igjen.

Lenke til kommentar
Studier viser at dersom den ene er homofil, er sannsynligheten høyere for at den andre også er det. Dette beviser at homofili har en genetisk komponent.

Dersom vi antar at homofili er miljøbestemt, beviser det ingenting, fordi sannsynligheten for at eneggede tvillinger vokser opp i like homovennlige miljøer er ganske stor.

Har du en link til en slik undersøkelse?

Jeg har linket til det i denne posten: Link

 

Altså, sannsynligheten for at eneggede tvillinger begge er homofile er mer enn dobbelt så stor som for at toeggede er det, som igjen er dobbelt så stor som at ikke-biogiske (adopterte) brødre er det.

Dersom det ikke fantes en genetisk komponent, burde en- og toeggede tvillinger ha samme sannsynlighet, og adopterte søsken en tilnærmet lik en, selv om sistnevnte jo kan skille i alder. Tallene antyder en avgjørende genetisk komponent.

 

Det betyr ikke at miljø og annet ikke spiller noen rolle.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Pr dags dato er det er det ikke vanlig at homofile/lesbiske har barn.

Jeg er enig i at mobberne burde straffes, men slik funngerer ikke verden. Er de som blir mobbet som må ta den verste støyten.

Mobbes barn av homofile par mer enn andre da?

 

Den yngre generasjonen i dag er jo stort sett ganske åpne for homofili.

 

Og mener du at vi skal forby og fjerne alt som fører til mobbing? Eller er det kun i homofili-saken at vi skal gi etter for mobberne? Hvis så, hvorfor akkurat homofili? Hvorfor forskjellsbehandle akkurat dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...