Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

At mobbing er en realitet er det ingen som bestrider. Men kollektiv adferd kan endres. […] Tidene skifter, og selvsagt vil homofile foreldre bli mer vanlig og dermed mer akseptert blant både barn og voksne.

Kan vi bruke noe av dette på integreringsproblematikken også, når vi først er i gang?

 

Jo, derfor bør alle innvandrere på obligatorisk opplæring i norsk språk og kultur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva betyr det egentlig at det ikke er en menneskerett? Og hvem bestemmer dette? hjelp meg og forstå.. Ser at alle nevner dette.

Det å få barn krever involvering fra flere parter. Og det ville vært dumt om ting som sex, ekteskap og det å få barn ble en menneskerett slik at andre mennesker måtte stille opp for deg pga din rett. Sikkert vanskelig å forstå hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Det å få barn krever involvering fra flere parter. Og det ville vært dumt om ting som sex, ekteskap og det å få barn ble en menneskerett slik at andre mennesker måtte stille opp for deg pga din rett. Sikkert vanskelig å forstå hva jeg mener.

 

Men faktum er at de homofile stiller opp for de barna som allerede har blitt født og som trenger et hjem. Hvorfor er det negativt?

Lenke til kommentar
Jeg vil understreke at jeg overhodet ikke mener at homofile skal være helt likestilt med heterofile på det området.

 

Jeg tolker det som negativt. Blås i om folk har rett til og få barn eller ikke da, det er barna som trenger et hjem som er viktig.?.

Du tror ikke det er mange nok fra før som prøver å adoptere?

Lenke til kommentar
Jeg er mot dødsstraff, legalisering av narkotika samt atomvåpen

 

Litt off topic, men hvorfor er du mot legalisering av hasj?

Fordi Glimti er for...

 

Du tror ikke det er mange nok fra før som prøver å adoptere?

 

Ja? og?

Og det er ikke pga de stakkars barna at homofile bør få rett til å adoptere, det er på grensen til for mange som vil adoptere. Derfor er det ikke et argument for at homofile skal få adoptere at det er mange barn uten foreldre i Kina.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...