Gå til innhold

Syns du homofile har rett til barn?


g@bb@

Anbefalte innlegg

Altså, homofile er nok like gode foreldre som heterofile.

Så helt opp til hver enkelt om de ønsker bli foreldre, rettigheten til å bli det skal de ha, på lik linje med heterofile

 

Men jeg er ikke for å gjøre dette til en menneskerett, noe å få barn ikke er.

 

Statlig spermsponsing til lesbiske er horribeltfor å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du legitimerer mobbing med den holdningen.

Mobbing er en realitet, samme hvilken holdning folk her inne har. Forstår du ikke det, så stikk til en anna tråd.

Dette er et diskusjonsforum. De eneste som eventuelt bør stikke noe som helst sted er de som ikke godtar at brukere har andre meninger enn dem selv. (Så lenge de er saklige og høflige når de argumenterer for det.)

 

At mobbing er en realitet er det ingen som bestrider. Men kollektiv adferd kan endres. Det er mange ting man ble mobbet for før som ikke er noen mobbegrunn idag. Barn med ateistiske foreldre ble mobbet når jeg var barn, fordi det var så uvanlig. Barn med annen hudfarge likeså. Tenk hvordan fargede amerikanere hadde det for 50 år siden. Idag blir de presidenter, og homofile blir statsministere. Tidene skifter, og selvsagt vil homofile foreldre bli mer vanlig og dermed mer akseptert blant både barn og voksne.

 

Geir :)

Svarte bare på det han skrev, men han hadde tydeligvis fjernet det. Litt internt skjønner du.

 

Roberteh eller noe linket til en fin dokumentar i en eller anna tråd, om en norsk gutt i en skole dominert av muslimere. Han ble mobbet pga hudfargen hans og at han spiste gris. Moren trodde ikke det skulle bli noe problem. Men valgte til slutt å bytte skole, og alt ble bedre. Hun sa noe med "Man sender ikke barna først i krigen".

 

Hadde hu moren fulgt rådene til de som mener at mobbing forsvinner etterhvert ettersom X blir mer og mer vanlig (jeg er enig i den), hadde hun latt ungen sin gått på den skolen.

 

Derfor er jeg fram og tilbake imot homofil adopsjon. Man redder det man kan inntil videre. Hittil har jeg ikke sett noe forslag til å fjerne denne mobbingen, utenom å sende mange divisjoner med barn med homofile foreldre til fronten på én gang.

 

 

Men er mobbing av homofile en nødvendighet?

 

facepalm.jpeg

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar
Men er mobbing av homofile en nødvendighet?

 

facepalm.jpeg

 

Den der er brukt mange ganger før, ikke noe nytt og revolusjonært hvis du tror det. Gi meg et seriøst svar, eller stikk til en annen tråd.

 

Mobbing er en realitet, samme hvilken holdning folk her inne har. Forstår du ikke det, så stikk til en anna tråd.

 

Men er mobbing av homofile en nødvendighet?

 

Nå er det ikke det vi snakker om. Mobbing av homofilies barn er en realitet...

 

Hvorfor er det en realitet? DET er spørsmålet mitt. Mitt svar er at det er en realitet fordi voksne legitimerer det.

Lenke til kommentar
At mobbing er en realitet er det ingen som bestrider. Men kollektiv adferd kan endres. […] Tidene skifter, og selvsagt vil homofile foreldre bli mer vanlig og dermed mer akseptert blant både barn og voksne.

Kan vi bruke noe av dette på integreringsproblematikken også, når vi først er i gang?

Endret av longwinded
Lenke til kommentar
Hvis folk skal bruke denne mobbingen som et argument, så har jeg en liten nyhet og komme med: Barn kan bli mobbet for hva som helst, om det ikke er for homofile foreldre ja så blir det pga. utseende, klærna, sjenerthet osv.

 

Skal ikke negere få barn fordi de kan bli mobbet på skolen da eller?

 

Hvis de skal bruke mobbeargumentet, må de bevise at dette vil føre til mer mobbing enn andre ting.

Lenke til kommentar
A få barn er ikke noe menneskerett, og i den sammenheng kan jeg ikke se noe poeng i å tillate homofile par å adoptere eller bli kunstig befruktet.

 

Dette er hjelpemiddler rettet mot par som grunn av andre årsaker ikke kan få barn naturlig...

 

Kunstig befruktet - definitivt nei (med mindre de betaler selv)! Adopsjon - definitivt ja! Det bør ikke være noen menneskerett å få barn verken for heterofile eller homofile.

Endret av buskmannen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...