AreMS Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei Er det mulig å oppgradere noe på min bærbare pc Toshiba Sattelite Pro M70 512mb ram 1,73 Ghz Intergrert grafikk 60Gb Hdd Var litt interiser i å kansje oppgradere rammen til 1Gb. Er det mulig? Og kan man oppgradere andre ting også? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Harddisken er jo vanlgivis veldig lett å bytte ut, vanligvis holder det jo med å kjøpe en ny harddisk i rett størrelse, legge den inn og innstallere windows/linux på nytt Når det gjelder ram så ser det ei heller ut til å være et problem å oppgradere: Systemminne * standard : 512 MB * maksimum utvidelsesmulighet : 2,048 MB * teknologi : DDR2-RAM Du må vel bare passe på å få riktig type minne. Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Harddisken er jo vanlgivis veldig lett å bytte ut, vanligvis holder det jo med å kjøpe en ny harddisk i rett størrelse, legge den inn og innstallere windows/linux på nytt Når det gjelder ram så ser det ei heller ut til å være et problem å oppgradere: Systemminne * standard : 512 MB * maksimum utvidelsesmulighet : 2,048 MB * teknologi : DDR2-RAM Du må vel bare passe på å få riktig type minne. 6907043[/snapback] Hvordan finner jeg ut hvilken ram som er i bærbaren? Klarer ikke å finne noen steder hvor det står. Det er vel ikke mulig å sette inn et grafikk kort i den? Har sett versjoner av bærbaren med god grafikk løsning.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Bedre skjermkort kan du glemme. Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Bedre skjermkort kan du glemme. 6908430[/snapback] Tenkte meg det ja.... Jaja, er ikke så farlig. Har jo en stasjoner pc til spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå