Blåbær Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Vårt forhold er tuftet på kjærlighet. Så det er ikke aktuelt å dumpe henne. Men tips til hvordan få henne til å suge mottas med takk. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis hun absolutt ikke vil suge, så er det bare sånn. Men i mine øyne, så slikker jeg ikke dama for min egen fornøyelse, det er for henne. Derfor kommer tipset mitt sånn. Forhold er deling, hvis hu ikke suger deg, og du ikke trives noe spess med å slikke henne så er det bare sånn. Da slikker ikke du henne og hu suger ikke deg. Kanskje det kan hjelpe litt? Lykke til! Lenke til kommentar
raptorse Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis du vil finne ut om dama di virkelig elsker deg så tar du henne først i rompa og så i munnen. Hvis hun sier hun liker det, da elsker hun deg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hvis du vil finne ut om dama di virkelig elsker deg så tar du henne først i rompa og så i munnen. Hvis hun sier hun liker det, da elsker hun deg. 6963798[/snapback] Også kysser du henne og har tungekyss med henne for å vise du liker henne igjen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dirty dirty boys.. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dirty dirty boys.. 6963923[/snapback] haha ja stemmer nokk det du Lenke til kommentar
utennavn Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Er nesten sjokkert over hvor mange som ikke bryr seg om dama svelger/suger e.l Skjønner ikke helt hvordan dere holder spenningen oppe i et forhold da? Selv syns jeg det er meget viktig å kunne bytte litt på hva man gjør, slik at det ikke blir en vanesak. Suging og svelging syns jeg hører sammen, men jeg skjønner jo også at noen jenter ikke klarer det, og det må man jo respektere.. Ellers syns jeg det er sexy når han spruter meg i ansiktet.. -og ikke bare i dusjen. Det skal ærlig talt ikke så mye til for å tørke det opp, folkens. Lenke til kommentar
raptorse Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Er nesten sjokkert over hvor mange som ikke bryr seg om dama svelger/suger e.l Skjønner ikke helt hvordan dere holder spenningen oppe i et forhold da? Selv syns jeg det er meget viktig å kunne bytte litt på hva man gjør, slik at det ikke blir en vanesak. Suging og svelging syns jeg hører sammen, men jeg skjønner jo også at noen jenter ikke klarer det, og det må man jo respektere.. Ellers syns jeg det er sexy når han spruter meg i ansiktet.. -og ikke bare i dusjen. Det skal ærlig talt ikke så mye til for å tørke det opp, folkens. 6965034[/snapback] Enig. Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Ingenting er så kult som damer som tar styring og gir beskjed om hva de vil. Endret 29. september 2006 av raptorse Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ingenting er så kult som damer som tar styring og gir beskjed om hva de vil. 6965580[/snapback] Mange t-skjorter er ganske kule. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Hva får deg til å tro noe sånt? Lenke til kommentar
raptorse Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Hva får deg til å tro noe sånt? 6968824[/snapback] Jeg vet av meg selv at jeg trenger variasjon. Det verste jeg vet er når ting blir til en rutine, altså at hjernen slutter å fungere og du gjør ting på innlærte reflekser og husker ikke at det har skjedd 1 time etterpå. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Hva får deg til å tro noe sånt? 6968824[/snapback] Jeg vet av meg selv at jeg trenger variasjon. Det verste jeg vet er når ting blir til en rutine, altså at hjernen slutter å fungere og du gjør ting på innlærte reflekser og husker ikke at det har skjedd 1 time etterpå. 6968876[/snapback] Så derfor må man være med på alt? Det var nytt for meg... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Hva får deg til å tro noe sånt? 6968824[/snapback] Jeg vet av meg selv at jeg trenger variasjon. Det verste jeg vet er når ting blir til en rutine, altså at hjernen slutter å fungere og du gjør ting på innlærte reflekser og husker ikke at det har skjedd 1 time etterpå. 6968876[/snapback] Så derfor må man være med på alt? Det var nytt for meg... 6970355[/snapback] Jeg tror jeg forstår riktig at han prater om hva han mener han skal gjøre selv. At han helst vil være med på alt dama ber han om. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det er bare en av elskerinnene mine som ikke liker å få spruten i ansiktet eller munnen. De fire andre er enten veldig gira på det, eller synes det er helt greit. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Selv elsker jeg å få en real sprut i fjeset. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sperm i nesen er ikke godt, nei. Ansiktsspruting er som kake, noe liker det, noen liker det ikke. Jeg snakker ikke av egne erfaringer........... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Faen var snakk om sperm.. Jeg trodde det var saft vi snakka om liksom Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Faen var snakk om sperm.. Jeg trodde det var saft vi snakka om liksom 6980945[/snapback] ..noe som får meg til å lure: Hvor leste du saft ? (eller hvorfor?) Hvorfor liker du å få saft spruta i fjeset ?? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er viktig å være med på alt for at det seksuelle ikke skal bli kjedelig. Hva får deg til å tro noe sånt? 6968824[/snapback] Jeg vet av meg selv at jeg trenger variasjon. Det verste jeg vet er når ting blir til en rutine, altså at hjernen slutter å fungere og du gjør ting på innlærte reflekser og husker ikke at det har skjedd 1 time etterpå. 6968876[/snapback] Man trenger jo ikke være med på alt allikevel. Går fortsatt an å ha et variert sexliv, uten at en ska måtte være med på alt. Jeg tar ikke spruten i ansiktet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Faen var snakk om sperm.. Jeg trodde det var saft vi snakka om liksom 6980945[/snapback] ..noe som får meg til å lure: Hvor leste du saft ? (eller hvorfor?) Hvorfor liker du å få saft spruta i fjeset ?? 6981515[/snapback] Saft i fjeset FTW! Et spørsmål til deg patrick: Hvorfor i huleste vil du ha safte i fjeset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå