Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tar du/dama di spruten i ansikt/munn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes hele svelgeritualet er oppskrytt. Uansett, gutter, hvis dere vil at dama skal svelge, så må dere passe på å trykke i dere mye frukt og (kun) sunn mat flere dager i forveien, slik at smaken blir bedre.

Lenke til kommentar
Dette forumet slutter aldri å overraske meg :fun:

Syke syke mennesker :)

6907655[/snapback]

Quote of the millennium.

Jeg har vært med jenter som både har likt og ikke likt det. Merkelig nok har de som ikke likte det aldri prøvd det.

6911417[/snapback]

Mister E, er det da man sier k9z? :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg synes hele svelgeritualet er oppskrytt. Uansett, gutter, hvis dere vil at dama skal svelge, så må dere passe på å trykke i dere mye frukt og (kun) sunn mat flere dager i forveien, slik at smaken blir bedre.

6911304[/snapback]

Hvis hele mentaliteten bak å sprute i munnen handler om dominanse, så er ikke den andre personens velbehag den øverste prioriteten.

Lenke til kommentar

Hm, dama svelget to ganger, og det var ikke jeg som ba om det. Hun hadde aldri gjort det før og egentlig aldri fått muligheten til det med noen av X-ene, de skulle bare pumpe på. Første gang smakte jævlig, og andre gang var for å dobbeltsjekke at første gang faktiskt stemte.

Sprut ellers på kroppen er vi ikke fan av, med mindre vi er i dusjen, og da helst ikke på overkroppen.

Jeg ser på dette som ganske normale omstendigheter, og vil aldri forstå hvorfor noen liker å bruke sæd som munnvann og gurgle det.

Lenke til kommentar

ah. tar henne i stående doggie i dusjen, trekke seg ut for så sprute henne på korsryggen/rumpa... :thumbup:

bryr meg ikke så mye om hun svelger eller ei. men synes det er digg å sprute i munnen på henne. eller kroppen generelt.

men det beste er når begge kommer på likt. akkuratt når hun kommer, så spruter du inni henne

Lenke til kommentar
men det beste er når begge kommer på likt. akkuratt når hun kommer, så spruter du inni henne

6915174[/snapback]

Jau, krever litt fintiming det :) Tror nok ikke det er like enkelt om man ikke kjenner den andre personen ganske godt...sånn, sex-messig altså :p

6917399[/snapback]

vel. det er vel mer tilfeldigheter enn dyktighet.

men selv blir jeg kåt som faen når jeg ser hun bygger seg opp, og det hjelper veldig bra til på timingen

Lenke til kommentar
Jeg tenner imidlertid på å sprute henne i ansiktet, så det lar hun meg gjøre en gang i blant, men bare når vi dusjer sammen (av praktiske grunner).

6906867[/snapback]

Nå vet ikke jeg med dere andre, men sperm blir da noe fordømt klin i dusjen, umulig å få vekk.

6919652[/snapback]

Nei, ikke her ihvertfall, bare å skrubbe litt godt med henda det :)

Lenke til kommentar

6915174[/snapback]

Jau, krever litt fintiming det :) Tror nok ikke det er like enkelt om man ikke kjenner den andre personen ganske godt...sånn, sex-messig altså :p

6917399[/snapback]

vel. det er vel mer tilfeldigheter enn dyktighet.

men selv blir jeg kåt som faen når jeg ser hun bygger seg opp, og det hjelper veldig bra til på timingen

6917747[/snapback]

Hm, vil kalle det dyktighet jeg. Er vel snakk om å kontrollere sin egen utløsning, og jo mer kontroll man har over den, jo mer dyktig er du til det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Hm, vil kalle det dyktighet jeg. Er vel snakk om å kontrollere sin egen utløsning, og jo mer kontroll man har over den, jo mer dyktig er du til det :)

6920555[/snapback]

Må jo være dyktighet ja!

Bare å ha god potens det, så kan man holde ut lenge, eller komme fort om man vil ;)

Hørt at hvis man runker hver dag til man er 40 så kan man holde ut i en time.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...