tellus Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bytta Hk og RAM for 2 dager siden. HK: MSI KT4 ULTRA RAM: TWINMOS 512 PC3200 har en xp1800 of et gainward gf2 ti 500 fra før. Har ikke gidda å fikse cpu enda så jeg har bare overklokka med fsb, men her kommer problemet de går ikke lenger...er denne 400hz rammen dårlig egnet til overklokking, kan den stilles ned? øker jeg fsb til mer en 136 blir maskinen ustabil, har ikke testa så mye enda, kan jo stille spenningen opp på ram også å teste da... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Sett minnet til DDR333 hastighet før du klokker, da er det ivertfall ikke minnet som stopper deg. Selv om du ikke klokker opp maskinen din så vil dette gi bedre ytelse på systemet ditt. Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 hmm.. kjøpe meg akkurat en 256mb brikke fra twinmos selv for ca en uke siden kjører den helt 100% stabilt på 448mhz med CL2 og et par andre settinger som skulle øke ytelsen litt :smile: kan jo være du har vært ekstremt uheldig med rambrikken din da, men jeg regner egentlig med at det er noen andre komponenter enn rammen din som stopper deg... har 3 andre kammerater som også nylig kjøpte seg samme type ram som deg, å de fikk kjørt rammen på mellom 420-430mhz de også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå