Anterialis Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei. Jeg har et passord inn til windows. Det inneholder tegnet @. Men noen ganger kommer jeg ikke inn på pc-en med det passordet - ikke før jeg endrer @ til ". Dette skjer noen ganger, og det virker som om windows selv bestemmer når det skal være @ og når det skal være ". Hvordan kan dette ha seg?? Jeg laget passordet med @ ! På forhånd takk =) Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Er vel pga. tasteoppsettet. Noen ganger bestemmer vel windows seg for å høre med det amrikanse øret :P Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Ja tenkte det måtte være noe sånt... At standar start-oppsett (når man starter opp pc-en, før man kommer skikkelig inn i windows) er engelsk... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det skal vere ein liten indikator på innloggingsskjermen som indikerer kva tasteoppsett som køyrer. Du kan (standardknappar, kan endrast) trykke Shift+Alt på venstre side av tastaturet for å sirkulere, eller trykke på indikatoren for å få opp ei liste med valg. Indikatoren er blå med teksten "EN" eller "NO" i. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Takk skal du ha =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå