buljong Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 har lastet ned ATI Tray Tools, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal åpne pipelines og overklokke. kan noen hjelpe til med det? tror jeg kjører på 4 av 12 pipelines... takker! mb Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Pipelines kan hverken åpnes eller lukkes på X1600PRO. Du kan bruke ATITool til overklokking. Lenke til kommentar
buljong Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 hmm.. hva er vitsen med å ha 12 pipelines da mon tro..? vet du hvordan jeg overklokker eller? litt redd for å ødelegge kortet også. finnes det en guide for dummies? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvis du lurer på hvor mange pipelines du har så last ned atitool fra techpowerup.org, der kan man se det. Det samme programmet brukes til å overklokke kortet, det er ganske åpenlyst hvordan man gjør det Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå