Gå til innhold

Også 360 klarer 1080p

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de sliter med å få et så enkelt spill som Saints Row til å gå smooth i 720p så skjønner jeg ikke helt vitsen med å kjøre i 1080p der skjermbildet innholder 4 ganger så mye data som i 720. Nei se nå å få skikkelige spill til å gå smooth i 720 før man begynner å tulle med 1080p. :realmad:

Lenke til kommentar
Når de sliter med å få et så enkelt spill som Saints Row til å gå smooth i 720p så skjønner jeg ikke helt vitsen med å kjøre i 1080p der skjermbildet innholder 4 ganger så mye data som i 720. Nei se nå å få skikkelige spill til å gå smooth i 720 før man begynner å tulle med 1080p.  :realmad:

6908176[/snapback]

Ding Ding!

Enig der. Syns forøvrig utviklerene skal gå f. i 1080p i spill og heller gi oss detaljrike verdenen i 60/30 stabile fps istede for litt kjedeligere grafikk som er skarpere og kansje litt haltende fps i tillegg.

Lenke til kommentar

At det ser fint ut er jo viktigere enn at det går glatt. Det er jo det som er HD-spilling er det ikke? :p

Litt mer seriøst... Hva så, har ikke noe betydning alikevel. Blir bare "min er større enn din" greier dette. Spillene ser fine ut slik de er i dag, selv på 1080p skjermene og alle andre. Altfor mye fokus på tall i disse dager.

Lenke til kommentar

Har man ikke en TV som støtter 1080P, noe de aller aller fleste av oss ikke har, så ser ejg ikke helt poenget i at man skal kjøre spill i 1080P. En ting er jo at spilet nedskaleres og kommer til å se akkurat likt ut, elelr dårligere dersom YV-en er dårlig til å nedskalere. Men en annen ting er jo at det kommer til å gå i lavere framrate.

Forøvrig skal det nevnes at jeg er av den oppfatning av at det er bedre med avansert grafikk på en litt lavere oppløsning enn enklere graikk på en mye høyere oppløsning. Er jo bare tull å kjøre spill i 1080P når de ser mer enn skarpe nok ut i 720P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...