Pricks Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Joda. Selv reklame som irriterer er effektiv. Den gjør at du får bedriften eller produktet inn i hodet, og da er målet nådd. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Joda. Selv reklame som irriterer er effektiv. Den gjør at du får bedriften eller produktet inn i hodet, og da er målet nådd. 6992750[/snapback] Jeg ser en Coca-Cola-reklame og tenker at det hadde vært godt med en Cola. Jeg ser 7-11-reklamer og tenker: Fy FAEN, den butikken er mislykket! Jeg velger å tro at ikke all PR er god PR, da spesielt boller som minner meg om barbert pung. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ser en Coca-Cola-reklame og tenker at det hadde vært godt med en Cola. Jeg ser 7-11-reklamer og tenker: Fy FAEN, den butikken er mislykket! Jeg velger å tro at ikke all PR er god PR, da spesielt boller som minner meg om barbert pung. 6993745[/snapback] Enig! Er noen reklamer som er så sykt dårlige at jeg boikotter butikken/produktet! Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 skjønner ikke at de kan bruke en sånn reklame for kaffe og boller,er jo ingen som skjønner den heller. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 mona: Det er jo det som er hele poenget med reklamen...ingen skjønnern, alle snakker om den og det blir solgt mer på 7-11 . Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det funker ikke på folk som synes det er teit, noe jeg så absolutt gjør, handler på mix`n uansett hva slaks crap de viser på tv. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Joda, det funker på folk som synes det er teit. Særlig hvis de gir uttrykk for hvor teit de synes det er til andre. Sorry, men dere viser at reklamen virker, enten dere liker det eller ikke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Huff... trodde jeg skulle få svar, men første side var heller dårlig. Nå for de åtte andre... Den reklamen suger... enda mer, nå som jeg fant ut hva det var. Legger meg på lista sammen med de som sier at glattbarberte baller ikke er "Gief numbah plx!" Endret 4. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Huff... trodde jeg skulle få svar, men første side var heller dårlig. Nå for de åtte andre... Den reklamen suger... 6998051[/snapback] Les den forrige siden. Jada, reklamen virker i den forstand at den blir diskutert på flere forum, av venner, kolleger osv. Poenget er at ikke så veldig mange får mer lyst til å dra ned på 7-11 og kjøpe seg en bolle. Jeg får ikke det, iallfall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 nå tenker jeg: rosinbolle = glattbarbert balle.. får ikke så veldig lyst på rosinbolle, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Joda, det funker på folk som synes det er teit. Særlig hvis de gir uttrykk for hvor teit de synes det er til andre. Sorry, men dere viser at reklamen virker, enten dere liker det eller ikke 6997900[/snapback] Les under Les den forrige siden. Jada, reklamen virker i den forstand at den blir diskutert på flere forum, av venner, kolleger osv. Poenget er at ikke så veldig mange får mer lyst til å dra ned på 7-11 og kjøpe seg en bolle. Jeg får ikke det, iallfall. 6998068[/snapback] Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Det som virker på meg er direkte informativ reklame (uten bullshit) som appelerer til pengboka ("ta 3 betal for 2" "50% avslag" ect ect..) Du kan si hva du vil men abstrakt vås kokt sammen av boller og norske B stjerner har ingenting med penger å gjøre mao reklamen appelerer derfor ikke til personer som meg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 nå tenker jeg: rosinbolle = glattbarbert balle.. får ikke så veldig lyst på rosinbolle, for å si det mildt. 6998396[/snapback] Jeg forstår deg :/. Jeg ble litt sånn av dennne infoen: -Først: o_O -Neste: -Siste: vil ikke ha boller lenger Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Poenget er at ikke så veldig mange får mer lyst til å dra ned på 7-11 Merkevarebygging. Du trenger ikke å få lyst til å kjøpe noe der. Men merkenavnet blir sterkere av at det får såpass med oppmerksomhet. Hvorfor tror du bedrifter betaler stort bare for å ha logoen sin på f.eks. utstyret til idrettsutøvere? Merkevaren blir kjent. Det gir ikke nødvendigvis øyeblikkelig økonomisk gevinst, men lønner seg på lang sikt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Poenget er at ikke så veldig mange får mer lyst til å dra ned på 7-11 Merkevarebygging. Du trenger ikke å få lyst til å kjøpe noe der. Men merkenavnet blir sterkere av at det får såpass med oppmerksomhet. Hvorfor tror du bedrifter betaler stort bare for å ha logoen sin på f.eks. utstyret til idrettsutøvere? Merkevaren blir kjent. Det gir ikke nødvendigvis øyeblikkelig økonomisk gevinst, men lønner seg på lang sikt. 6999803[/snapback] Det gjaldt kanskje i 1950, da reklame på tv var noe nytt. Jeg tror det er mange som kan hate bedrifter/merker på lang sikt i dag. Edit: Å lese inlegget er lurt før man quoter Men uansett, selv om de får oppmerksomhet betyr det jo ikke at de får noe som helst ut av det, selv på lang sikt. Tenker f.eks på "meny", der det ble funnet gammelt kjøtt etc. Jeg mener at skikkelig dårlig reklame faller innunder samme busken Endret 4. oktober 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Poenget er at ikke så veldig mange får mer lyst til å dra ned på 7-11 Merkevarebygging. Du trenger ikke å få lyst til å kjøpe noe der. Men merkenavnet blir sterkere av at det får såpass med oppmerksomhet. Hvorfor tror du bedrifter betaler stort bare for å ha logoen sin på f.eks. utstyret til idrettsutøvere? Merkevaren blir kjent. Det gir ikke nødvendigvis øyeblikkelig økonomisk gevinst, men lønner seg på lang sikt. 6999803[/snapback] Men sponsorene forsvinner straks idrettsutøverne blir tatt for doping, selv om de har satt hundre verdensrekorder... Endret 4. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det gjaldt kanskje i 1950, da reklame på tv var noe nytt. Jeg tror det er mange som kan hate bedrifter/merker på lang sikt i dag. Hvis man over lang tid hater en bedrift fordi den hadde en dum reklame så er man ganske tapt bak en vogn. Uansett hjelper man til med merkevarebyggingen ved å spre budskapet om reklamen. Men uansett, selv om de får oppmerksomhet betyr det jo ikke at de får noe som helst ut av det, selv på lang sikt. Tenker f.eks på "meny", der det ble funnet gammelt kjøtt etc. Jeg mener at skikkelig dårlig reklame faller innunder samme busken 7000982[/snapback] For en tåpelig sammenligning. Dårlig kjøtt er direkte helsefarlig. Irriterende reklamer er bare... irriterende. Men sponsorene forsvinner straks idrettsutøverne blir tatt for doping, selv om de har satt hundre verdensrekorder... 7001085[/snapback] Jaha? Og relevansen til mitt innlegg er? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Men sponsorene forsvinner straks idrettsutøverne blir tatt for doping, selv om de har satt hundre verdensrekorder... 7001085[/snapback] Jaha? Og relevansen til mitt innlegg er? 7002004[/snapback] du skrev: Men merkenavnet blir sterkere av at det får såpass med oppmerksomhet. Hvorfor tror du bedrifter betaler stort bare for å ha logoen sin på f.eks. utstyret til idrettsutøvere? Hvis sponsorer trekker seg når spillere får negativ oppmerksomhet, kan ikke all reklame være god reklame? Endret 4. oktober 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg hater alle 7/11-reklamene. De er jo latterlige alle sammen! Synes godt at de kan spare seg for slikt dritt. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hun står der med en bolle i honden, hun har nettopp vært hos en man, hun viser en bolle så begyner hun andre og gjette på hva det er, så nevner hun vis du hører etter "bolle musa di". Hun slikker på bollen så sier hun ene "NEI, han hadde ikke det, få nummeret nå!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg