Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som skjønner 7/11 reklamen?


Anbefalte innlegg

Poenget var at man kan ikke sammenligne et merkenavn som ble skapt i 1927 (7-11, open 7am to 11pm) med en ulykke i 2001 og peke på at de "ligner for mye på hverandre". Det har vel ingenting å si. Sikkert en haug med folk som ble født 11.september 2001 i andre deler av verden, og i USA også. Skal de bare slette bursdagen sin fordi den ligner på 9/11-flykræsj?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så nettopp reklamen igjen (fikk forsåvidt lyst til å pælme TV ut av vinduet, da reklamen er helteit) etter å ha lest en del kommentarer her, og det virker som at han har glattbabert pung. Men jeg er veldig dårlig til å tolke reklamer, det bare virker litt logisk.

Lenke til kommentar
Jeg tør ikke handle der i frykt for hva de gjør med matvarene.

6945002[/snapback]

Om hu der sleiker på bollene så kjøper jeg gjerne. Jeg fikk faktisk litt lyst til å støtte kjeden rett og slett på grunn av den reklamen; ser jeg nå en 7-ELEVEN hvor det står ei heit jente bak kassa kommer jeg garantert til å gå inn og kjøpe 2 boller.

Lenke til kommentar
Jeg tør ikke handle der i frykt for hva de gjør med matvarene.

6945002[/snapback]

Om hu der sleiker på bollene så kjøper jeg gjerne. Jeg fikk faktisk litt lyst til å støtte kjeden rett og slett på grunn av den reklamen; ser jeg nå en 7-ELEVEN hvor det står ei heit jente bak kassa kommer jeg garantert til å gå inn og kjøpe 2 boller.

6945574[/snapback]

 

Ikke glem å slikke på den ene før du går ut :!:

Lenke til kommentar
Hvor mange kjenner du som refererer til WTC-saken som "elleve-ni"?

6944298[/snapback]

 

INGEN!

Alle sier Elevte september....:p

6952942[/snapback]

 

:p

 

Bollesleik var kanskje ikke så dumt.. Men har følelsen av at det må være noe "kontroversielt" pga. reaksjonen til vennina..

Lenke til kommentar

Fra et annet forum:

 

 

Ingen som skjønte dem, så noen sendte inn mail til dem som står bak reklama. Og dette var svaret vi fikk tilbake;

 

 

Formålet med reklamefilmen er blandt annet å skape oppmerksomhet rundt

merkevaren 7-Eleven samt å gi informasjon om våre kampanjetilbud. Dette

gjøres gjennom å vise noen situasjoner fra livet til to unge og urbane

venninner. Vi ønsker å la seerne få et innblikk i deres liv og alt hva det

innebærer av gleder og bekymringer. Den aktuelle filmen er derfor å

betrakte som èn av en serie på flere filmer hvor vi følger disse to

jentene. I den aktuelle reklamefilmen skildres det at mannen har fått en

intimbarbering nedentil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...