Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som skjønner 7/11 reklamen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg går ut i fra at ALLE hvet hva BOLLEMUS er!!

hun slikker på bollen, noe som lett forklares med at han er GOD TIL Å SLIKKE F___E (mus/whatever u call it)!!

 

Hun andre kjerringen spør jo om det var det at han likte bollemusen hennes, og det var det jo ikke. Og det skulle jo være noe han hadde. Han HADDE ikke god til å slikke fitte, skjønner jo alle. Du kan vel med det samme forklare hvorfor hun viser 2 boller og ikke én...

6916499[/snapback]

 

 

Han hadde slikket bollemusa hennes? >.<

Lenke til kommentar

Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den.

 

Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp.

 

Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen.

Lenke til kommentar

Så den igår. Da falt alt på plass.

 

Hun holder opp to boller som er glatte, ved siden av hverandre. Så sier hun "han hadde...." og de andre prøver å gjette. Så slikker hun på den ene, da fatter de at han har pornopung (glattbarbert). Da vil alle ha nummeret hans. End of story.

 

Lurer også på hva hun skal med nummeret bak på ryggen, vanskelig å lese kanskje.

Lenke til kommentar
Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den.

 

Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp.

 

Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen.

6924043[/snapback]

 

Jau det er sant ja, men hatmail er ikke det samme som fanmail for å si det sånn... Det har ikke noe med noe som helst av maten, får faktisk ikke lyst til å kjøpe bollene, eller kaffen der, det er mest sannsynlig helt lik de man får på rema 1k

 

Det at man man snakker om de to jentene, om han slikket bollemusa hnnes eller kuken hans får enhver til å glemme hva enn reklamen handler om...

 

Svært trist reklame.. Men hot er jentene! :D

Lenke til kommentar
Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den.

 

Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp.

 

Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen.

6924043[/snapback]

 

Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by).

 

Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon :p )

Lenke til kommentar
Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den.

 

Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp.

 

Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen.

6924043[/snapback]

 

Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by).

 

Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon :p )

6929144[/snapback]

Hovedkonkurrenten er nok her Deli de Luca - ikke narvesen.

 

7/11 har mistet store markedsandeler til Deli - og da må de finne på noe nytt :).

Lenke til kommentar
Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den.

 

Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp.

 

Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen.

6924043[/snapback]

 

Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by).

 

Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon :p )

6929144[/snapback]

Hovedkonkurrenten er nok her Deli de Luca - ikke narvesen.

 

7/11 har mistet store markedsandeler til Deli - og da må de finne på noe nytt :).

6929288[/snapback]

 

Hehe, okei :) Kjenner ikke til Deli de Luca :blush:

Lenke til kommentar

Fins diverse tolkninger bakover i tråden. Min tolkning er at hun holder fram to glatte boller. Så sier hun: "Han hadde..." så prøver de andre å gjette hva hun mener.

Så slikker hun på den ene på en sexy måte. Da skjønner de at hun mener pornopung (glattbarbert), og vil ha nr hans de kan prøve også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg har kommet frem til at jeg må ha tatt feil, det kan ikke være at fyren har en bror. Det han hadde var rosinballer! Legg merke til hvor mye det ligner på rosinboller. Og hvem vil vel ikke ha nummeret til en fyr med rosinballer på ryggen?

6929358[/snapback]

 

Jeg vil ikke ha nummeret til en fyr med rosinballer på ryggen! :p

Rosinballer på ryggen?

 

Edit: Dårlig reklame, btw...

Skjønner den ikke...

Hadde forresten akkurat tenkt til å starte en slik tråd selv...!

Endret av kalli
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...