josh909 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, Hva har skjedd med feltet "Andres nyheter" som tidligere okkuperte en god klump av vertikal skjermplass på venstre side av skjermen på sidene til Hardware.no? Jeg må innrømme at jeg de siste årene har brukt Hardware.no som en aggregator for nyheter fra andre steder, i tillegg til egenprodusert innhold, og savner helt klart denne tjenesten. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, takk for opplysningen. Vi skal få rettet opp dette! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Glimrende saker - takk skal dere ha! PS! Om dere kutter ut ITAvisen som en av de kildene dere henter andres nyheter fra så går troverdigheten til Hardware.no flere hakk opp. Det ITAvisen driver med er hverken nyheter eller teknologi, og det vet alle som har prøvd å lese en "artikkel" der. PS2! Ja, jeg har en spøkende tone, men jeg mener det. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gud og samlet storting med 2/3 flertall forby at dere porter nyheter slik itavisen gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå