Gå til innhold

Kritikk på en side for et blackmetal band

Anbefalte innlegg

Noen kompiser av meg har et band som de ville ha en side til, jeg meldte meg frivillig til å gjøre jobben helt gratis for de og lurer på hva dere synst om det utkastet jeg har laget til nå.

Merk: Jeg har ikke laget logoen helt øverst

Har dere noen forslag til forbedringer? Skal lage til bedre blodeffekt rundt bildet, og gjøre noe mere med teksten

edit: endra topicen :)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kodet til siden enda skal tegne og forbedre litt enda, får vel slengt inn noe tekst så snart jeg kommer hjem

Mr.Berg: Brukervennligheten har jeg tenkt litt på ja, det meste av henger i hvordan jeg skal ha menyen, dessuten skal det ikke vere så alt for mye info på siden heller, blir et par sanger som man kan laste ned / bruke en streamer flash sak for å høre på.

Et par bilder og en enkel nyhetspubliseringsgreie

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Grotesk (sans-serif) (i allefall en så clean og pen som den du bruker nå) pluss blackmetal blir for meg litt feil, kjør heller en seiff font, mener nå jeg.

6929229[/snapback]

Fonten er helt feil ja, Skal lete litt etter andre fonter, noen som har noen forslag?

Nephilim? Fins det ikke x anntall band med det navnet fra før?

Er jo ikke lett å gi kritikk på en nettside når man bare får splashscreen eller hva det er. Helt stilig men den brunlilla fargen på bakgrunnen var ikke noe pen.

6931561[/snapback]

Om det finnes andre band med det navnet vet jeg ikke, det får du ta opp med de som er i bandet ;)

Skal se mer på bakgrunenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...