Equerm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Noen kompiser av meg har et band som de ville ha en side til, jeg meldte meg frivillig til å gjøre jobben helt gratis for de og lurer på hva dere synst om det utkastet jeg har laget til nå. Merk: Jeg har ikke laget logoen helt øverst Har dere noen forslag til forbedringer? Skal lage til bedre blodeffekt rundt bildet, og gjøre noe mere med teksten edit: endra topicen Endret 21. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Litt vanskelig å gi krtikk på et bilde, hadde hjulpet mye å få se siden... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du gidder ikke å slenge inn tekst, linker osv? Digga forøvrig logoen og rammedesignet. Gjør noe med den blurry grå saken i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Logoen var schtili, ja. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Foreslår at du kanskje gjør de endringene du nevner først, det er litt vanskelig å forestille seg disse! Anyways, du har fått til en veldig mørk, tung og trykkende stil her, så du får vurdere hvor mye du vil la det gå utover brukervennligheten. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Har ikke kodet til siden enda skal tegne og forbedre litt enda, får vel slengt inn noe tekst så snart jeg kommer hjem Mr.Berg: Brukervennligheten har jeg tenkt litt på ja, det meste av henger i hvordan jeg skal ha menyen, dessuten skal det ikke vere så alt for mye info på siden heller, blir et par sanger som man kan laste ned / bruke en streamer flash sak for å høre på. Et par bilder og en enkel nyhetspubliseringsgreie Endret 21. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Nå har jeg kodet siden, holder på å finne ut av en menysak og det er litt feil i IE, for eksempel så er ikke siden sentrert i IE, noen som vet hva som gjør dette? edit: link Endret 23. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Link, takk? Har du brukt både text-align: center; på body OG margin: 0 auto; på wrappen? Edit: Nei, det har du ikke. Sleng på text-align: center; på body, og text-align: left; på wrappen din, så skulle du være i mål. Endret 23. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Okey, tusen takk Mr.Berg Endret 23. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Uh, skal man liksom kunne lese teksten? Mørkerødt på svart er vel ikke akkurat veldig lesbart. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tror den ville blitt bedre om du lot bakgrunnen stå i ro. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Grotesk (sans-serif) (i allefall en så clean og pen som den du bruker nå) pluss blackmetal blir for meg litt feil, kjør heller en seiff font, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nephilim? Fins det ikke x anntall band med det navnet fra før? Er jo ikke lett å gi kritikk på en nettside når man bare får splashscreen eller hva det er. Helt stilig men den brunlilla fargen på bakgrunnen var ikke noe pen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Edit: Burde kanskje sett hele tråden, link var det jo. Noe tynn til å ha en side på vel? Edit: Hva koper jeg med? Endret 24. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Grotesk (sans-serif) (i allefall en så clean og pen som den du bruker nå) pluss blackmetal blir for meg litt feil, kjør heller en seiff font, mener nå jeg. 6929229[/snapback] Fonten er helt feil ja, Skal lete litt etter andre fonter, noen som har noen forslag? Nephilim? Fins det ikke x anntall band med det navnet fra før? Er jo ikke lett å gi kritikk på en nettside når man bare får splashscreen eller hva det er. Helt stilig men den brunlilla fargen på bakgrunnen var ikke noe pen. 6931561[/snapback] Om det finnes andre band med det navnet vet jeg ikke, det får du ta opp med de som er i bandet Skal se mer på bakgrunenn Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Den type farge er egentlig grusom, funker for Ihsahn da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå