Gå til innhold

PS3 – allerede en suksess?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Blir spennende å se hvor mange som fjerner orderen og heller kjøper en Wii når de finner ut at de må vente en 3 måneder+ ekstra for å få konsollen.

6907014[/snapback]

Sikkert ingen. Tror at både XBOX 360 og PS3 kommer til å selge mellom 60 og 80 millioner hver.

6907040[/snapback]

Sikkert ingen? :!:

Det er nok MANGE som ikke vil vente til Mars med å spille. De vil ha den før Jul og gjennom vinteren. Folk flest liker vel å spille på de kalde vinterdagene.

Nå som Wii kommer og masse spennende nyheter til X360 så vil nok MAAAAANGE avbestille sin PS3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir spennende å se hvor mange som fjerner orderen og heller kjøper en Wii når de finner ut at de må vente en 3 måneder+ ekstra for å få konsollen.

6907014[/snapback]

Sikkert ingen. Tror at både XBOX 360 og PS3 kommer til å selge mellom 60 og 80 millioner hver.

6907040[/snapback]

Hehe, du burde skaffe deg jobb som analytiker. Populær jobb for tiden.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er reelt nok, hvor mange som vil forlate Sony til fordel for andre konsoller pga utsettelsen og lavt antall maskiner ved launch. Men det spørs om ikke Playstationnavnet og følelsene rundt denne maskinen er sterke nok til at Sony holder hodet over vannet likevel. Det hadde vært interessant å ha en poll i dette forumet om hvor mange som avbestilte pre-orderen etter det ble kjent at PS3 ikke kommer før mars. Selv var jeg fristet til å kjøpe en 360 istedet, men bestemte meg for å vente til mars, og heller skaffe meg en wii i tillegg. Tror ikke jeg er alene der. :)

Lenke til kommentar
Det er jo ikkje overraskande at Sony ikkje klarar å levere ein million PS3ar 17.november, når vi kjenner til leveringsproblema med blå laserar. Men det ser i alle fall ut til at dei som har førehandsbestilt har ein god sjanse til å få PS3 før jul, og det er jo noko.

Det er ikkje slik at Sony let vere å produsere mange nok konsollar med vilje.

Kay

6907072[/snapback]

å holde det ein lover..er ikke det noe som heter..?

sa dei worlwide launch og 2 mill units klare så burde dei holdt det og..ikkje dolke folk 2 måneder før lansering..

Lenke til kommentar
Spørsmålet er reelt nok, hvor mange som vil forlate Sony til fordel for andre konsoller pga utsettelsen og lavt antall maskiner ved launch. Men det spørs om ikke Playstationnavnet og følelsene rundt denne maskinen er sterke nok til at Sony holder hodet over vannet likevel. Det hadde vært interessant å ha en poll i dette forumet om hvor mange som avbestilte pre-orderen etter det ble kjent at PS3 ikke kommer før mars. Selv var jeg fristet til å kjøpe en 360 istedet, men bestemte meg for å vente til mars, og heller skaffe meg en wii i tillegg. Tror ikke jeg er alene der.  :)

6907100[/snapback]

Du er ikkje aleine nei ;) .

Lenke til kommentar
Ingen tvil at PS3 ikke vil få den suksessen PS2 hadde.

Skal bli morsomt og se hvordan de skal klare å få inn fortjeneste på sine trofaste tilhengere. Blir vel blodpriser på alt som er

6907123[/snapback]

Nå tar vel alle konsollene seg betalt for ulike ting, Wii tar mye for kontrollene, 360 tar seg betalt for forskjellig ekstrautstyr og onlinedelen. PS3 kommer selvfølgelig til å ta seg betalt for ulikt tilleggsutstyr, noe annet hadde vært overraskende. Tviler dog på at de tar særlig mer betalt for dette enn microsoft og nintendo. Jeg synes forøvrig at 699 for trådløs nettverksadapter til 360 er litt stiv pris, uten at det dermed er blodpris av den grunn. Har faktisk forståelse for at det er slik microsoft tjener penger på konsollen. Selve maskinvaren selges vel såvidt jeg har forstått med minimal fortjeneste. Det er spillene og ekstrautstyret som sikrer fortjeneste. :)

Lenke til kommentar

Er litt i det seneste laget å hive seg på en 360 nå ja, ettersom den har nesten vært ute i et år allerede. Tingen er vel heller at den som kjøper en 360 kan nå kjøpe en Wii i tillegg, ettersom for min del så går de 2 konsollene hånd i hånd. Heller værre med PS3 og Wii.

Lenke til kommentar
Er litt i det seneste laget å hive seg på en 360 nå ja, ettersom den har nesten vært ute i et år allerede.

6907197[/snapback]

Det du sier er altså at hvis man ikke kjøper en konsoll på launch, så er det for sent? Hehe, it takes all kinds...

6907211[/snapback]

Altså, har du allerede brent for ett produkt i ett år kan du sikkert strekke deg et halvår til.

Lenke til kommentar
Er litt i det seneste laget å hive seg på en 360 nå ja, ettersom den har nesten vært ute i et år allerede.

6907197[/snapback]

Det du sier er altså at hvis man ikke kjøper en konsoll på launch, så er det for sent? Hehe, it takes all kinds...

6907211[/snapback]

Altså, har du allerede brent for ett produkt i ett år kan du sikkert strekke deg et halvår til.

6907228[/snapback]

Nå kan det jo hende at noen brenner for spilla istedet for, og da kan det bli aktuelt å korte ventetiden med enten wii eller 360.

Lenke til kommentar

sa dei worlwide launch og 2 mill units klare så burde dei holdt det og..ikkje dolke folk 2 måneder før lansering..

6907102[/snapback]

Dolke folk? La meg prøve ein analogi: Eg pendlar til jobb, og må ta båt kvar dag. La oss tenke oss at eg ein dag har eit møte om morgonen (noko som kan skje). La oss tenke oss at det den dagen er storm (det kan skje), og at båten derfor er innstilt (det skjer nesten aldri, men det kan skje). Då kan eg ikkje komme i møtet, sjølv om eg lova det dagen før. Har eg dolka arbeidsgivaren i ryggen synest du? Var det eit fælt løftebrot frå mi side?

Eg trur Sony hadde alle intensjonar om å levere 2 millionar konsollar og å lansere i Europa samstundes med USA og Japan. Men av og til klarar ein ikkje å halde det ein lover, uansett kor mykje ein ønskar det og kor hardt ein prøver. Eg synest det berre er tåpeleg av folk som eigentleg ønsker PS3 rett vest å late som om dei er skuffa, og som om Sony med vilje har "svikta" dei.

Kay

Lenke til kommentar

6907197[/snapback]

6907211[/snapback]

6907228[/snapback]

Nå kan det jo hende at noen brenner for spilla istedet for, og da kan det bli aktuelt å korte ventetiden med enten wii eller 360.

6907247[/snapback]

Er enig med dere begge egentlig. For min del var det tidspunktet for kjøp av HD-tv som avgjorde valget. Kjøpte det nettopp, og da virket PS3 mest forlokkende, men siden den ble utsatt blir det en Wii også, for å forkorte ventetiden. Hadde jeg kjøpt HD-tv for et år siden ville jeg garantert kjøpt en 360 da. Nå vil jeg ikke ha både 360 og PS3, de virker for like, mulig det bare er meg, men tror jeg vil ha mer utbytte av en Wii og PS3 enn 360 og PS3. :cool:

Lenke til kommentar

6907102[/snapback]

Eg trur Sony hadde alle intensjonar om å levere 2 millionar konsollar og å lansere i Europa samstundes med USA og Japan. Men av og til klarar ein ikkje å halde det ein lover, uansett kor mykje ein ønskar det og kor hardt ein prøver. Eg synest det berre er tåpeleg av folk som eigentleg ønsker PS3 rett vest å late som om dei er skuffa, og som om Sony med vilje har "svikta" dei.

Kay

6907260[/snapback]

Tror det er mange som ikke skjønner at feilen ikke ligger direkte hos Sony. Det er leverandøren for diodene som er grunnen til utsettelsen. Kanskje dumt trekk av Sony å ikke si ifra tidligere. Sony er kanskje ikke kjent for å holde hva de lover, men jeg tror de prøver så godt de kan for å redusere skadene etter dette.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

6907197[/snapback]

6907211[/snapback]

Eg ventet til slutten av forrige mnd. med å kjøpe PS2 :love: :!: Er no man får mye for pengene der du, eller bedre seint enn aldri som man også sier.

Nei at det er og blir fullstendig PS3-hysteri kommer vel ikkje som noe sjokk på noen av oss vel? :hmm:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...