Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) macbook til 11000 eller bærbar pc til 11000?? hva skal jeg velge? hva er best? Endret 21. september 2006 av Aalton Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 føler sterkt for macbook men er mange småproblemer påån. er den verdt hele 11000? Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva skal du bruke den til da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Hva skal du bruke den til da? 6906297[/snapback] - skolebruk, word, exel, mammut, internett - hjemmebruk, se på film, høre på musikk, msn, nettsurfing, hjemmesielaging, småspill (ikke tunge grafikkspill), og div andre ting. Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva skal du bruke den til da? 6906297[/snapback] - skolebruk, word, exel, mammut, internett - hjemmebruk, se på film, høre på musikk, msn, nettsurfing, hjemmesielaging, småspill (ikke tunge grafikkspill), og div andre ting. 6906305[/snapback] det ser ut som en macbook ja den passer veldig fint til sånne ting.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Hva skal du bruke den til da? 6906297[/snapback] - skolebruk, word, exel, mammut, internett - hjemmebruk, se på film, høre på musikk, msn, nettsurfing, hjemmesielaging, småspill (ikke tunge grafikkspill), og div andre ting. 6906305[/snapback] det ser ut som en macbook ja den passer veldig fint til sånne ting.. 6906310[/snapback] har du prøvd en macbook?? så kanskje du kan fortelle hvor bra den erP Lenke til kommentar
............... Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har selv prøvd macbbok få ganger. Men av de tester jeg har lest, diskusjoner, omtaler av brukere osv så virker den veldig bra. Hvis du lurer på noe spesielt om macbooken kan du spørre i mac tråden vår.. Bare søke den frem Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Eller du kan ta en tur på forumet på Mac1.no, der vil du få svar på alle dine spørsmål:) Du kommer til å elske OSX i alle fall! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Eller du kan ta en tur på forumet på Mac1.no, der vil du få svar på alle dine spørsmål:)Du kommer til å elske OSX i alle fall! 6906420[/snapback] så du sier det du. har du mac selv? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Macbooken er helt klart det sikreste kortet på den gode siden av 15k. Og de småproblemene du har hørt om skal du ta med en temmelig rikelig klype salt. Apple har en glimrende garantiordning, og de aller fleste problemene med varme og støy er allerede fikset i softwareoppdateringer. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvordan yter macbook i forhold til bilderedigering og photoshopbruk? Bør man i såfall håppe opp til macbook pro? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Stemmer, har en Mac selv, riktignok en iMac med Intel Core Duo, men er en maskin jeg trives utrolig godt med! Og veeeeldig brukervennlig. Og tenk en herlig tanke: Å slippe å måtte bekymre deg over virus Er mange som har hatt varmeproblemer med Macbooken, men dette er visst fikset på de nye maskinene som blir sent ut, så du skal ikke ha noe og bekymre deg for. Og har du mulighet til å vente, vent til etter 25 september, da det ryktes at Macbook/Macbook Pro oppdateres med Intel Core 2 Duo cpu... @Norma_saw: Nå skal ikke jeg si hvordan en Mac yter i Photoshop, da jeg ikke har prøvd det, men ytelsesmessig står ikke Macbooken tilbake for en Pro med tilsvarende ram/cpu. Eneste måtte i så fall være skjermkortet, som er Intel GMA950 i MB, mot Radeon X1600 128/256 i MBP... Endret 21. september 2006 av fredriku Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Også kan du legge inn Windows XP på dem, det er et gyldig argument også Men veldig mange synes det er litt banning i kirka. Edit: Pronomen! Endret 21. september 2006 av h017ah Lenke til kommentar
arcade Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hvordan yter macbook i forhold til bilderedigering og photoshopbruk? Bør man i såfall håppe opp til macbook pro? 6906513[/snapback] Adobe har enda ikke kommet med Photoshop for Intel-Mac, så da må man kjøre "Rosetta" (en løsning for å kjøre PowerPC programmer på Intel for Mac OS X) eller så kan man kjøre Windows XP på den gjennom parallells sin virtualiseringsløsning (anbefales) eller gjennom Apple sin BootCamp (boote med WinXP), da får du omtrent samme ytelse som en vanlig laptop med lik hardware. Håper at Adobe kommer med Universal eller Intel mac støtte snart, mest sannsynlig i første kvartal 2007 når de lanserer CS3. Ellers så er Macbook veldig bra :-) Når det gjelder Macbook Pro så er den litt dyr i forhold til Windows-laptoper, men med OS X så glemmer du den "ulempen" :-) Arcade Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 så bør jeg kjøpe macbook da?? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Emnetittelen er endret av meg, du kan gjæren tilpasse den, men nå sier den faktisk hva tråden jhandler om, ergo mac, eller pc-kjøp, samt hva som er best,, og d uhar 11k å bruke da blir det jo hva som er best til 11k fra de maskinene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 det er bare smakssak. jeg er ute etter hva som er best. jeg liker både windows og apple sitt system. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Hva med MacBook 1,83 GHz mot 2 GHz da? verdt 200$ ekstra? Endret 24. september 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå