Yamato47 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei hei, I dag skal jeg legge inn Mandrake 9.0 på maskina mi. Hovedgrunnen er egentlig ideologisk og moralsk. Jeg liker ikke MS og annen amerikansk storkapitalisme. Det vil også føles litt bedre å bruke lovlige programmer istedenfor en gjennom-piratkopiert windows-setting. Pratet om palladium har gitt meg et puff. Jeg bruker maskina omtrent kun til: - surfing - medieavspilling, mp3 og divx - ftp-server - cd-brenning Får jeg alt dette til å fungere smertefritt kommer jeg til å vurdere å skrote hele windows. Jeg forventer problemer med internettforbindelsen, siden jeg bor på studentby med en sær VPN/PPTP-løsning. Resten håper jeg fungerer "out of the box" Oppdateringer kommer! Hilsen Are-Harald. Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Heh! Jeg er også 1.gangs emigrant. Mandrake 8.1 på en gammel Compaq Presario. Regner med problemer med for lite minne...max er nemlig 128, men jeg vil ikke ofre GUI! Lenke til kommentar
SciBirg Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Grrrr....! Typisk, jeg sitter på jobben mens mannen min er hjemme og setter opp hele ruteren selv! :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå