-Logos- Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har ett problem da skype har forsvunnet utenfor skjermen, slik at jeg ikke får tak i det igjen, har prøvd dette: -Endre til største oppløsning -reinstallere skype -funksjonen "flytt" finnes ikke på skype... Noen lyse ideer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har du sjekket om du har klart å aktivere dualscreen? slik at datamaskinen tror du har 2 skjermer ved siden av hverandre? i så fall kan det hjelpe å deaktivere dette. Dette finner du i skjermegenskaper. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) doh... har dualscreen nå, og begge skjermer er på, så jeg så den ikke på skjerm 2 fordi den lå til høyre, men jeg dro skjerm 2 over på venstresiden av hovedskjermen i stedet! og vips der lå den! takk for tipset Endret 21. september 2006 av mariunae Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har du prøvd å høyreklikke på programmet nede på oppgavelinja, velge "Flytt" og bruke piltastene til å flytte rundt på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå