Gå til innhold

Arendal trenger din hjelp!

Anbefalte innlegg

Som så mange andre steder har vi en lokalavis, her i byen heter den Agderposten. For noen uker siden fant redasksjonen ut at de skulle endre design og layout til det bedre. Ta en titt på siden hvis du kan, hjelp oss å si din mening.

Siden finner du her Agderposten

Skulle hatt en vote, men du får heller skrive din mening.

PS! Se om du ex klarer å finne forumet :)

"Personlig er siden så nasty, uoversiktelig å rotete + så full av reklame at det holder"

Endret av MAC_USER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Syntes siden var godt over middels, fordi den er oversiktlig, ryddig, innholdsrik. Noen av slike nyhetssider bruker å bli fattsligere jo mere du scroller nedover, men denne holdt interessen ved like. Forumdelen kunne vært litt lettere å finne. Vet ikke helt om jeg likte bakgrunnsfargen ...? Overall, joa, hvis jeg bodde i nærheten kunne denne fint blitt min startside. :)

Lenke til kommentar

Det er vel helst Arendal og omegn, men den blir sikkert gitt ut i store opplag i Kr.sand og.

Det er mest nyheter fra Arendal, noe fra Gjerstad, Åmli og Froland (osv.). Men ikke så mye fra Kr.sand. Annet enn IK Start og av og til på "riksnyhetene". Derofr vil jeg si at det er Arendal og omegn og ikke Agder. :)

Lenke til kommentar
Det er vel helst Arendal og omegn, men den blir sikkert gitt ut i store opplag i Kr.sand og.

Det er mest nyheter fra Arendal, noe fra Gjerstad, Åmli og Froland (osv.). Men ikke så mye fra Kr.sand. Annet enn IK Start og av og til på "riksnyhetene". Derofr vil jeg si at det er Arendal og omegn og ikke Agder. :)

6908164[/snapback]

når du sier det så har/hadde Fædrelandsvennen mer nyheter fra krsand...

Lenke til kommentar

Hjeelp! Hva har de gjort fornoe?!

Sida ser fæl ut i Opera. Med "fæl" så mener jeg pga Block Content. Mange søyler med "Error! Address not found" som gjør sida større enn det det burde ha vært. Ja, vet, Operas feil.

Må sjekke om de har fått fikse forumet sitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...