Gå til innhold

Bioshock gameplay video (360)

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Bruker spillet Doom-motoren?

6906235[/snapback]

Er nok Unreal motoren. Den har virkelig gjort sitt inntog på konsollmarkedet for tiden!

6908340[/snapback]

Hmm.. ok. Syns å huske at Unreal-motoren har bedre fysikk jeg men.

Liker ikke helt at alle spill vil bruke Unreal-motoren. Blir så like spill med tanke på utseende (om ikke utviklere virkelig jobber godt) og funksjoner. Såklart billigere for utviklere enn å lage egne motorer, men det er flere å velge mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når folk sier de ikke skal kjøpe Bishock på grunn av dårlig fysikk og grafikk. Grafikk er absolutt ikke hoveddelen i Shock serien, og vist BioSchock får like god stemning, historie og atmosfære som System Shock spillene, kunne jeg ikke brydd meg mindre om fysikken i spillet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om du sikter til meg men. Det er absolutt ikke derfor jeg ikke lenger er interessert i denne titlen. Folk flest her burde vite at jeg bryr meg veldig lite om grafikken i spill.

Filmen fikk meg bare til å se at dette spillet ikke er noe for meg. Mulig at en mer ferdig versjon kan få meg tilbake i sporet igjen. Det jeg såg av det der virker ikke til å være på et topp nivå. Vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på det, men bare en feeling jeg får når jeg ser filmer av spill. Noen bare klikker på plass, andre ikke.

Lenke til kommentar
Oppgradere kjønnsorgan?! Hørte jeg feil eller sa han det? Blir nok ett veldig spesielt spill det her, virker veldig bra!

6911771[/snapback]

Det var ment som litt bakgrunnsinformasjon for hva folk som bodde i byen tidligere kunne bruke de genmanipuleringsboksene til. Tror ikke du kan endre kjønnsorganet på spilleren din :)

Lenke til kommentar

Jeg følte med en gang jeg så dette en vill trang til å spille dette. Jeg merker med en gang at dette er en åndelig oppfølger til system shock 2, som sin alder til tross fremdeles markerer seg høyt oppe på listen over de beste spill jeg noen gang har spilt! Jeg håper også spillet får bra mod support, slik at fans kan bygge videre på opplevelsen, som f. eks i thief 2-communityet.

Lenke til kommentar

Dette så veldig pent ut, men hvis jeg skal spille dette skal jeg spille det på pc. Eneste jeg er litt red for er det forenkla brukergrensesnittet. Noe som ødelegger en del i spill som kommer til både pc og konsol (deusx 2)

Må bare få legge til at vannet var noe av det heftigste vann jeg har sett i spill hittil, bare hvordan lyset treffer å reflekterer av vannet var magisk.

Endret av zoneman
Lenke til kommentar
Hmm.. ok. Syns å huske at Unreal-motoren har bedre fysikk jeg men.

Liker ikke helt at alle spill vil bruke Unreal-motoren. Blir så like spill med tanke på utseende (om ikke utviklere virkelig jobber godt) og funksjoner. Såklart billigere for utviklere enn å lage egne motorer, men det er flere å velge mellom.

6908428[/snapback]

Nå er Unreal Engine 3 veldig fleksibelt så vi vil likevel se ganske stor variasjon i utseende. Fixed function tiden er forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...