Gå til innhold

Bioshock gameplay video (360)

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. var litt interessert i dette spillet tidligere, men nå tror jeg ikke jeg skal ha det. Imponerte ikke meg så veldig iallefall.

Ganske bra designet, men det var så lav fps og ting fløt litt dårlig med tanke på fysikken. Bruker spillet Doom-motoren?

Lenke til kommentar
Dette har jeg ventet lenge på! Sitter med en eldgammel datamaskin på jobb, får derfor ikke sett videoen. Nå må jeg begynne å telle timer til jeg kommer hjem.

6906221[/snapback]

Helt siden alle maste om hvor fantastisk dette var på E3 har jeg villet se spillet i bevegelse.

Du kommer ikke til å bli skuffa :cool:

Lenke til kommentar
Helt siden alle maste om hvor fantastisk dette var på E3 har jeg villet se spillet i bevegelse. Du kommer ikke til å bli skuffa  :cool:

6906236[/snapback]

Godt å høre. Men jeg må si jeg blir litt bekymret for den lave frameraten som TCi mener å kunne påpeke. For meg er det viktig at spillet flyter. Har lest at vanneffektene i Bioshock er helt vannvittige. :p

Lenke til kommentar

Fantastisk video!

Har tidligere gitt mer eller mindre bengen i det spillet her, men denne videoen har definitivt overbevist meg.

Lyden i spillet var nok til å gi meg frysninger, og "Big Daddy og Little Sister" var jo

helt geniale :)

Damn, plutselig gleder jeg meg virkelig til dette kommer ut!

Lenke til kommentar

Atmosfæren i Bioshock er det ingen ting å si på: En gal mann og en rekke perverterte livsformer stuet sammen i en stor glasskuppel på havets bunn. Endelig et spill der begrensningene faktisk bidrar til spillopplevelsen. Det gir tross alt mening å ikke kunne bevege seg utenfor Raptures grenser. Mye bedre enn å møte usynlige vegger midt på prærien, eller gjerder som ikke kan hoppes over.

En innvending mot dette spillet er det tilsynelatende begrensede utvalget av fiender. Håper vi får noe annet enn bare "Little sisters", "Splicers" og "Big daddies".

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...