Gå til innhold

gode multiplayer spill?

Anbefalte innlegg

spill som starcraft og counterstrike har jeg spilt multiplayer i ett par år nå og jeg jeg lurer på om det er noen andre gode multiplayer spill ute som man ikke går lei av, bf1942 er dritkult og jeg tenker og kjøpe det, men etter det dårlige bildet jeg fikk av demoen så er jeg ikke så sikkert, det er ikke alltid jeg kan spille det for jeg blir disconnected ifra alle serverene som har brukbar ping.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soldat

Medal of Honor

Sum of All Fears

WarCraft 3

SH PWC 2

Hidden & Dangerous

Day of Defeat

Quake 3

Fifa 2002

Flight Simulator 2002

SOF 2

DF Black Hawk Down MP Demo

Rouge Spear

Tactical Ops

UT 2003

Diablo 2

Tour of Duty

RTCW

[ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-10-31 14:32 ]

Lenke til kommentar

Du blir nok disconnecta fra servere hvis du ikke har samme versjon. Hvis servern Feks er en cracka server får ikke orginalspillere joine den :sad: Dette er veldig frustrerende. Men det er som regel ikke no problem hos meg i alle fall. Orginal BF1942 på nettet rocker vilt.

Eller så har du jo alltid WC3, UT2003, UrT (Urban Terror) Giants (gammelt men utrolig morsomt) SOF2.

Dette er bare et par av de du kan prøve. Lover at du ikke blir skuffa!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-04 22:09, skrev evil_snowman:

cs beta 1 er dritkult på lan, det er deilig å kunne hoppe så mye du vil og at du trenger aim og ikke flaks for å vinne.

Beta 1 er bare slitsom, beta 4.2 er den beste. 5.3 er også på pallen. Før beta 4 er ikke kjekt, fordi den nye nettkoden kom ca da, og den gjorde spillet mye bedre. (BTW, jeg har 1.3 GB cs-updates. :smile: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...