Gå til innhold

DDR (1) med SLI "og" Core 2 Duo ?


drezz

Anbefalte innlegg

Som sagt, noen som vet om et hovedkort som tar både og ddr|1, sli og Core 2 Duo?

Har kikket litt rundt men finner lite, og med tanke på at dere er experter på dette, så håper jeg at, dere kanskje vet om et par hovedkort som støtter disse bissarde ønskene mine.

 

Takk på forhånd :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet

 

Det var noen vrange ønsker, jeg _tror_ ikke det har kommet enda om det kommer i det hele tatt, hadde du sett bortifra SLi/crossfire er det ikke et så stort problem lenger.

 

Det enkleste er vel og skaffe seg noen DDR2-moduler selv om prisene er noe høye for tiden.

Lenke til kommentar

Hmm, kjipern

Jeg har kjøpt ny pc, men er ikke helt fornøyd ^^

jeg ville gå over til core 2 duo og forsatt dra med meg alle de andre gode delene mine som sli og ddr1 rama, uten å måtte punge ut så veldig mye eller å bytte over til ddr2 helt ennå :p

 

Noen som har en liten snøring på hvor lang tid det vil cirka ta for at storgutta med hovedkorta, å bestemmer seg for å utvide seg og produsere ddr&sli&core 2 duo?

Lenke til kommentar
Velkommen til forumet

 

Det var noen vrange ønsker, jeg _tror_ ikke det har kommet enda om det kommer i det hele tatt, hadde du sett bortifra SLi/crossfire er det ikke et så stort problem lenger.

 

Det enkleste er vel og skaffe seg noen DDR2-moduler selv om prisene er noe høye for tiden.

6905775[/snapback]

 

Ok, da har du vel en link eller to til hovedkort som støtter DDR og Core 2 Duo da?

Lenke til kommentar
vanlig ddr1 kan du nok se langt etter. sli er derimot ikke noe problem, tvert i mot, er vel flere hk med sli uten sli.

 

selv heller rammen din og kjøp ny ddr2.

6905932[/snapback]

 

 

Fant noen temlig gode ram innenfor min lommebok dybde :dribble: så nå må jeg bare finne en kjøper av 2gig med super ram :wallbash:

Lenke til kommentar
Ok, da har du vel en link eller to til hovedkort som støtter DDR og Core 2 Duo da?

6905945[/snapback]

ASRock Dual 775-VSTA (Prisguiden)

 

Har dette kortet selv, det var helt genialt til oppgradering.

Kortet støtter både DDR&DDR2, OG AGP&PCIe grafikk..

 

Ikke verdens beste kort hvis du er av typen som MÅ skvise 2% ekstra klokkefrekvens ut av alt du kjøper, men ellers utmerket... Se for øvrig omtalene på anandtech:

 

ASRock 775Dual-VSTA: Does DDR2 matter?

 

ASRock Core 2 Duo: AGP/PCI Express Graphics Performance, Part Tres

Lenke til kommentar
Ok, da har du vel en link eller to til hovedkort som støtter DDR og Core 2 Duo da?

6905945[/snapback]

ASRock Dual 775-VSTA (Prisguiden)

 

Har dette kortet selv, det var helt genialt til oppgradering.

Kortet støtter både DDR&DDR2, OG AGP&PCIe grafikk..

 

Ikke verdens beste kort hvis du er av typen som MÅ skvise 2% ekstra klokkefrekvens ut av alt du kjøper, men ellers utmerket... Se for øvrig omtalene på anandtech:

 

ASRock 775Dual-VSTA: Does DDR2 matter?

 

ASRock Core 2 Duo: AGP/PCI Express Graphics Performance, Part Tres

6906045[/snapback]

 

Hmmm...tror jeg går for dette kortet. Så tar vi en D 805 eller en D 820. Må jo være en rimelig oppdatering fra P4 s478 3.0GHz...slipper jo å kjøpe nytt minne,

samt skjermkort i første omgang. Jepp tror jeg går for det.

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...