Gå til innhold

Call of Duty 3 Multiplayer video

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg vil ha eit SP spill i stl med BIA der man spiller som tysk soldat. Å spile BF/Cod Online som tysker har vi jo kunne gjort lenge,og det er ikje det samme.

6923288[/snapback]

Ja må jo være morsomt å spille tyskerne i SP. Objectives på hver bane blir noe som "Loose schweinhund stad to the allies" Og siste bane går ut på å dø idet de allierte vinner krigen. Er nok det som er grunnen til at man aldri er tysker i slike spill.. Ingen vil spille tapern :p

Lenke til kommentar

Huff. Call of Duty. Det må nok leve i skyggen av det første Medal of Honour spillet for min del. Alt etter det har liksom blitt kun etterligning og repetisjon! Jeg klarte ikke å spillet ferdig COD2 en gang, får da være måte på hvor mange ganger jeg skal gå i land i Normandie, springe rundt i små franske landsbyer og skyte tyskere! Greit nok at frafikken er konge og at det er mye action, men det blir da inderlig for mye action og ingen historie! PANG PANG PANG BOOM PANG RATATATATA! usj...

Lenke til kommentar
Eg vil ha eit SP spill i stl med BIA der man spiller som tysk soldat. Å spile BF/Cod Online som tysker har vi jo kunne gjort lenge,og det er ikje det samme.

6923288[/snapback]

Ja må jo være morsomt å spille tyskerne i SP. Objectives på hver bane blir noe som "Loose schweinhund stad to the allies" Og siste bane går ut på å dø idet de allierte vinner krigen. Er nok det som er grunnen til at man aldri er tysker i slike spill.. Ingen vil spille tapern :p

6926614[/snapback]

Er det dermed sagt at man må forandre verdens historien bare for å kunne spille som tysk menig da? Det var det vitterlig slag og framrykk som førte til at tyskerene fikk den kontrollen over Europa som de gjorde. Da sier vel det sitt at også kamper blei vunnet av dem. Eller har du noen annen forklaring :p

Lenke til kommentar
De gode argumentene strømmer på....

En ting som slår meg når jeg så den videoen, og det er den magiske måten vi kan bevege oss på i slike spill. Først løper vi framover så fort som bare f... for deretter uten oppbremsing løpe like fort bakover og sidelengs. Hvem f... greier det? Jeg mener, jeg løper ikke like fort bakover som forover og spurter jeg alt jeg kan så bruker jeg noen meter før bena greier å gi meg full stopp. Men her kan kan altså bare endre retning, beholde hastigheten og samtidig sikte på målet.

Men det er jo slik disse spillene er..

Ellers, videoen.. så noen skikkelig fine eksplosjoner i hvert fall. Godt flyt - (tross det jeg skrev over).

CoD2 til 360 var veldig bra synes jeg. Og det er ikke alltid man må overvære at kruttet blir funnet opp på nytt for å ha det morsomt. Gleder meg til CoD3. Et must i samlinga mi.

Dr Peedee

6920873[/snapback]

Skulle alt blitt realistisk hadde du blitt forbanna pga du ikke kom deg raskt nok unna han som skjøt deg..

Spill SKAL være lettere enn virkeligheten....

Lenke til kommentar

Hvis det blir som i toeren med gameplay og bedre grafikk kan dette bli ett av de beste spillene til Xbox 360.

Si at du kommer med laget ditt, noen i kjøretøyer mens andre går til fots, på vei inn mot fiendenes linjer, klar til å angripe. Tenk for et kick du får når det endelige slaget står og tyskere og amerikanere stormer mot hverandre for en "sikker" død. Noen overlever, noen dør. :dribble:

Er vi heldige kan det bli slik, at man må man satse på laget istedenfor å kjøre solo å kille et helt lag alene slik som er mulig i toeren (ganske gøy og eg digger det, men det hadde vært digg hvis alle var avhengige av hverandre også :)

Endret av Fosse-star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...