Mikalsen89 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) HEi! JEg vet jeg er seint ute med logo, men har laget en fantastisk bra logo som jeg vill at dere skal jaffal t aen titt på Endret 27. november 2006 av Mikalsen89 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. 6927078[/snapback] Absolutt beste i tråden, og grattis med seiern. 6976575[/snapback] Jeg ser den ikke 6976596[/snapback] Post #14 6988618[/snapback] Ingen bilde i den posten hos meg... Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmm, har dere vurdert andre navn på bedriften? KMUH klinger ikke så veldig bra i mine ører - a la KFUK osv... "Klær mot uetisk handel" kan fungere som undertekst til firmanavnet. Som hovednavn ville jeg foreslått noe lettere og mer positivt ladet. Ofte kommer man lenger med en positiv vinkling enn en konfronterende holdning. Hva med "Nakne Klær [ Klær for etisk handel ]" ...burdte fenge interessen og nysgjerrigheten til flere Bare et utgangspunkt for å spinne videre på... forslaget over er bare ment for å få igang tankene på andre vinklinger/kontraster/ordspill... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Enig at det dere kan komme lengre med ett mer positiv vinkling Men logoen kan fortsatt brukes, bare endre navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå