twarr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei! Vi har et fag på skolen som omhandler det å starte en bedrift. Vi skal selge skolegensere.. Til dette formålet trenger vi en logo. Namnet på bedriften vår er KMUH - Klær Mot Uetisk Handel. Vi selger altså klær som ikke har blitt fremstilt ved bruk av uetisk handel. Dette hadde vært fint om det kunne kommet frem i logoen på en eller måte, enten ved en slags jordklode eller noe annet... visst dette blir vanskelig - ikke legg vekt på det. Det viktigste er at vi får en kul logo.. KMUH skal stå størst, og så må "Klær Mot Uetisk Handel" komme frem en annen plass i logoen. Dusør: dersom din logo blir brukt, får du 250 kr overført til din konto. Vet det ikke er store beløpet, men håper at noen gidder uansett Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 et håpløst forsøk etter altfor lite søvn, kan teste senere Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Stor logo på hele genseren eller en liten på brystet? EDIT: Kjapt forsøk.. Farger kan endres. Kan legge på fler effekter. Kan lages større. Eller mindre. Kan legge på bakgrunns-farge. EDIT2: Legger ved enda en versjon, med annerledes fonter. Endret 21. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
twarr Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Stor logo på hele genseren eller en liten på brystet? Hei! Nei, dette skal være bedriftslogoen som skal brukes overalt... i brev, på plakater osv... også som en veldig liten logo helt nederst på genseren. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Åja. Ok. Skal prøve meg på det og da. Selvom de jeg lagde der ikke blir store på en genser f.eks. Forresten: Likte du de store jeg laget (som jeg kan lage mindre etter ønske) Endret 21. september 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
krikol Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) her er mitt forslag : kan endre storleik viss du vil det...open for forslag Endret 21. september 2006 av krikol Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Her er et forslag. Kanskje ikke så veldig fancy, men enkelt:P Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Beste hittil.. krikol: Mener du at den "logoen" der skulle fungert i sort/hvitt på brev og visittkort, og også kunne brukes til å trykkes på gensere? Det der er ingen logo, knapt nok en illustrasjon, selv om det går under den kategorien.. Folk må seriøst begynne å lære seg hva en logo er, er alt for mange her inne som tror en logo er et stort, fancy bilde, noe det absolutt ikke er. Når man designer en logo, må man alltid tenke på at den skal kunne brukes i både store og små størrelser, alt fra svære plakater til små visittkort og brevark. Og som nevnt; fungere like godt i sort/hvitt som i farger. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 tror heller ikke min hadde tatt seg ut i svart hvitt ikke på et visttkort heller.. men igjen, et håpløst forsøk Da_weed og mobilknut hadde noen bra Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Nice Tready, og da_weed Endret 22. september 2006 av Impetus. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 hei! Likte da_weed og Tready sine forslag, da de passer både til sort-hvitt (mest trolig) og at de var passe størrelse. da_weed: veldig pen logo, men litt kjedelig kanskje? Skulle gjerne hatt forslag til forbedringer, men har desverre ikke Tready: veldig pen logo, men likte ikke en stor jordklode oppå t-shorten.. mulig å endre kanskje? Uansett: TUSEN TUSEN takk for alle forslag, hyggelig at folk i det hele tatt orker : ) Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 da_weed: veldig pen logo, men litt kjedelig kanskje? Skulle gjerne hatt forslag til forbedringer, men har desverre ikke 6920228[/snapback] Ja den er ikke akkorat sprudlende hehe, men det var på en måte det jeg gikk for:) Skal se om jeg ikke klarer å tenke ut noe bedre, hvis jeg får tid til det da. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Et bidrag laget på litt over en halvtime Edit: Mens jeg laget den, begynte jeg å forstå Toyota-logoen også Endret 24. september 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
twarr Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. 6927078[/snapback] hei! Gruppen har bestemt seg for denne logoen Tusen takk for alle forslag! (for de som fortsatt vil tjene seg penger, se min andre logotråd, skolegenserlogo..) Jernlov: sender deg en PM! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Et godt valg. Syntes den var utrolig kul. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. 6927078[/snapback] Absolutt beste i tråden, og grattis med seiern. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. 6927078[/snapback] Absolutt beste i tråden, og grattis med seiern. 6976575[/snapback] Jeg ser den ikke Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ett lite forslag jeg lekte meg med. 6927078[/snapback] Absolutt beste i tråden, og grattis med seiern. 6976575[/snapback] Jeg ser den ikke 6976596[/snapback] Post #14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå