Patience Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er nesten som om dere tror følelsene til det motsatte kjønn er som en bryter/rele som bare kan slås over fra den ene til den andre ved å påvirke den på den ene eller andre måten.. Når en person ikke lenger har følelser for deg, så er det nettopp slik. Du vil bare lure deg selv ved å få deg selv til å tro at "hadde jeg bare" og "hva om jeg gjorde".. Følelser er noe man enten HAR. Eller IKKE HAR. Om du glemte å kjøpe en bursdagspresang til bursdagen hans/hennes i juni - så ville det ikke gi henne følelser for deg om du hadde husket på det osv.. Det står å lese som om det var et mekanisk problem som kan løses ved rette innretningen/verktøyet. Slik fungerer det ikke.. Sorry .-) Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Personlig tror jeg ikke det er så enkelt at følelsene enten er der eller ikke,ansett hva man gjør.. En kompis av meg mistet plutselig følelsene før dama etter at han ble forelska i ei anna jente. Han visste ikke helt hva han skulle gjøre,men dama gav han frihet til å finne ut av følelsene sine,da hun ikke ville være sammens med en som ikke ville være sammens med henne. Men etter ca ei uke-14 dager etter at dette kom ut,bare bestemte han seg for å prøve å satse på gamledama,pga historien de hadde sammen,og fordi han kunne ha blitt blendet av forelskelsen. Han kuttet all kontakt med hun nye,og etter at han koblet seg 100% inn i dama igjen var han forelsket som aldri før. Han sa at gresset er grønnere på den siden man vanner det! Har hørt mange historier som dette der følelsene har gått bort og kommet tilbake så jeg tror faktisk ikke det er enten eller! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er nesten som om dere tror følelsene til det motsatte kjønn er som en bryter/rele som bare kan slås over fra den ene til den andre ved å påvirke den på den ene eller andre måten.. Når en person ikke lenger har følelser for deg, så er det nettopp slik. Du vil bare lure deg selv ved å få deg selv til å tro at "hadde jeg bare" og "hva om jeg gjorde".. Følelser er noe man enten HAR. Eller IKKE HAR. Om du glemte å kjøpe en bursdagspresang til bursdagen hans/hennes i juni - så ville det ikke gi henne følelser for deg om du hadde husket på det osv.. Det står å lese som om det var et mekanisk problem som kan løses ved rette innretningen/verktøyet. Slik fungerer det ikke.. Sorry .-) 7275691[/snapback] Du har ikke mye tro på psykologi og denslags? Noen smarte grep kan få et gammelt forhold til å blusse opp igjen. Én part kan faktisk få frem igjen følelsene som den andre parten "mistet" ved kun å gjøre noen forandringer selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå