Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Ikke følelser for deg lenger"

Anbefalte innlegg

For litt siden sa den jeg var sammen med at hu ikke hadde følelser for meg lenger, og slo opp (hadde bare vært sammen ca 2 måneder). Hva betyr egentlig det at hun ikke har følelser for meg lenger? :p Turde hun kanskje ikke si den egentlige grunnen, og sa derfor bare det der med følelser?

Syntes det var veldig rart at følelsene bare skulle forsvinne sånn plutselig! (Her snakker vi om 5 dager +/-) :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rundbrenne? heh good luck with that... du har ikke noen flere "gode" tips på lager?

Vanligvis så ser en at forholdet skranter før det tar slutt, men noen er bedre til å skjule det en andre. Jeg vil nok tro at det er enten noe hun har følt over en periode, eller så kan det være noe(n) som plutselig har dukket opp.

Lenke til kommentar

Det som ofte skjer i slike situasjoner er at man ønsker seg en kjæreste, og ser ting som ikke er der. Jeg har selv vært i en situasjon hvor jeg har villet være forelsket i en jente, men jeg klarte ikke å få det til å stemme. Hvis jeg hadde blitt sammen med jenten, så hadde jeg nok måttet krype til korset og innrømt at følelsene ikke var der.

Det er kanskje det som har skjedd deg; hun ville gjerne ha følelser for deg, men følte at hun egentlig bare latet som for å ha en å være forelsket i.

Lenke til kommentar

jeg har vært utfor det samme. ble dumpet etter cirka 2 måneder og fikk samme grunn om at "jeg har ikke følelser for deg lenger".

Tror denne grunnen blir brukt mye i forhold som ikke er så gamle. en tror en blir forelsket eller blir litt hypet opp av hva som skjer. så når hverdagen kommer og en får tenkt seg om så ser en personen i et litt annet lys så innser en at følelsene ikke er der....

det er visnok ikke så uvanlig at forhold ryker etter cirka 2 måneder....

Lenke til kommentar
Jeg mener jeg leste i en mer eller mindre seriøs forskningsrapport at de fleste forhold ble slutt etter syv dager, syv uker, syv måneder eller syv år... Men det er lenge siden jeg leste det, så det kan ha vært et kåseri eller noe slikt.

6906495[/snapback]

Høres ut som er sikker kilde :hmm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har og opplevd det med at dama sier hun plutselig ikke har følelser for meg.          Men hun kom tilbake etter ca 6 dager :p    Hun fikk følelsene tilbake

7275405[/snapback]

Hun fikk pule et par stykker hun har hatt lyst til lenge uten at det offesielt var utro :p

dama mi mistet følelsene for meg for ca en uke siden, etter 10 måneder sammen.. vanskelig å skjønne..

Lenke til kommentar
Jeg har og opplevd det med at dama sier hun plutselig ikke har følelser for meg.          Men hun kom tilbake etter ca 6 dager :p    Hun fikk følelsene tilbake

7275405[/snapback]

Hun fikk pule et par stykker hun har hatt lyst til lenge uten at det offesielt var utro :p

dama mi mistet følelsene for meg for ca en uke siden, etter 10 måneder sammen.. vanskelig å skjønne..

7275551[/snapback]

hahaha. veldig morsomt :p jeg VET at det ikke skjedde ;) jeg brukte hele uka på å prate med ho om 'problemet' . og så på slutten av uka. fikk hun bare alle følelsene tilbake :hmm::w00t:

Lenke til kommentar

7275405[/snapback]

7275551[/snapback]

hahaha. veldig morsomt :p jeg VET at det ikke skjedde ;) jeg brukte hele uka på å prate med ho om 'problemet' . og så på slutten av uka. fikk hun bare alle følelsene tilbake :hmm::w00t:

7275604[/snapback]

så heldig da.. tror nok ikke jeg får dama tilbake.. hu kommer på besøk i kveld som venninne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...