Gå til innhold

Lastet ned Vista. Hva gjør jeg videre med rar fil?

anders!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har akkurat lastet ned Windows Vista. Alle som har innstallert Vista snakker om at de brenner ut en ISO fil. Jeg har bare en Winrar fil. Hva er det jeg skal gjøre for å få Vista til å fungere på PCen min? Hvillke programmer trenger jeg? Hadde vært greit med en liten "how to" guide=)

Hilsen Anders D :)

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har WinRAR installert på maskinen din vil Vista som .ISO fil se ut som en WinRARfil fordi .ISO er et av filformatene som WinRAR støtter. Det du må gjøre er å starte brenneprogrammet ditt, så velger du "Brenn image på plate". Når du så brenner ut DVDen vil den være en bootbar Vista-installasjonsdvd.

Lenke til kommentar
Er du usikker på hva du skal brenne den ut som i Nero så bare høyreklikk på filen du har lastet ned, velg så åpne i nero, og da er det bare og brenne den ut.

6905760[/snapback]

Jeg bruker DeepBurner. Jeg prøvde "burn ISO image" Når jeg skulle brenne. Da kom det bare opp en melding om illegal et eller annet. Så bare åpnes DVD brenneren seg. Hva skal jeg gjøre nå? På DeepBurner kan jeg enten brenne "data CD/DVD, audio CD eller ISO image. Trenger all den hjelpen jeg kan få :)

Lenke til kommentar
Har akkurat lastet ned Windows Vista. Alle som har innstallert Vista snakker om at de brenner ut en ISO fil. Jeg har bare en Winrar fil. Hva er det jeg skal gjøre for å få Vista til å fungere på PCen min? Hvillke programmer trenger jeg? Hadde vært greit med en liten "how to" guide=)

6905560[/snapback]

Tja, hadde du lastet den ned lovlig kunne du ha lastet ned dokumentasjon også. Jeg har enda ikke sett Vista levert som RAR fra Microsoft, kun ISO.

Lenke til kommentar

6905560[/snapback]

Tja, hadde du lastet den ned lovlig kunne du ha lastet ned dokumentasjon også. Jeg har enda ikke sett Vista levert som RAR fra Microsoft, kun ISO.

6906935[/snapback]

Lovlig? Lastet den ned fra microsoftsin side? Fikk utdelt CD key oggreier. Vet ikke omdet blir mer lovlig enn det jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...