Gå til innhold

Største utested i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått spørsmål av noen nordinger på besøk, men kunne ikke gi noe godt svar...

På plata skjer det lite for tiden og på London prøvde noen kompiser av meg å gå inn, men de blei lempa ut av vaktene fordi de ikke var "homo nok".. :) CroBar som nå heter Vanilla er ganske så stort ja, og Tiger Tiger er vel også ganske så stort.

Disse nordingene har forresten spurt etter "disco", men bortstett fra endel middels store dansegulv rundt om er det vel ikke noe slikt lenger i Olso.

Lenke til kommentar

Og jeg som trodde de slapp inn alt mulig der...

6913353[/snapback]

Mulig det var en spesiell event da de prøvde å gå inn. Men har egentlig ikke noe sterkt ønske om å dra dit. Holder å gå forbi :) Havner som regel på Rock In jeg :thumbup:

Endret av password
Lenke til kommentar

Var ikke noe problem for meg og mine kamerater å komme inn på London,

Vi var på guttetur til Oslo, kommer fra Bergen. Før vi skulle tilbake på hotellet tar vi en siste tur inn på et utested vi går forbi, London vaktene sjekker bare leg'et så er vi inne, jeg må steike på do så jeg baner meg vei innover og spør bartenderen om hvor toalettet er.. vel inne på toalettet (aldri sett et så overfylt herretoalett btw) så begynner jeg å lette på trykket, mens jeg står der så leser jeg en plakat rett over pissoaret hvor det står: "Sex med samme kjønn? på tide med helsesjekk")(noe i den duren) da går turen inn på do i revy i hodet mitt, det var noe som ikke stemte og da gikk det opp for meg :)

På veien ut igjen ser en det at kvinneandelen her er godt under 10% hehe..

Men for all del, var greie lokaler ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...