password Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Som emnetittel sier, hva er det største utestedet i Oslo, med tanke på areal? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 CroBar er stort.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 housemania? nei, ikke vet jeg... hvorfor trenger du å vite det egentlig? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 eller hva med: Betong? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Harrys i karl johan er større enn Betong. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 housemania? nei, ikke vet jeg... hvorfor trenger du å vite det egentlig? 6906685[/snapback] Tenker du da på Hausmania? Det er vel egentlig ikke ett utested, mer ett fristed for folk som blir uglesett av resten av samfunnet, men det holdes også konsertet og svære fester der. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 London hadde bra areal Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Plata er nokså stort? Lenke til kommentar
password Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har fått spørsmål av noen nordinger på besøk, men kunne ikke gi noe godt svar... På plata skjer det lite for tiden og på London prøvde noen kompiser av meg å gå inn, men de blei lempa ut av vaktene fordi de ikke var "homo nok".. CroBar som nå heter Vanilla er ganske så stort ja, og Tiger Tiger er vel også ganske så stort. Disse nordingene har forresten spurt etter "disco", men bortstett fra endel middels store dansegulv rundt om er det vel ikke noe slikt lenger i Olso. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 På plata skjer det lite for tiden og på London prøvde noen kompiser av meg å gå inn, men de blei lempa ut av vaktene fordi de ikke var "homo nok".. 6913348[/snapback] Og jeg som trodde de slapp inn alt mulig der... Lenke til kommentar
password Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Og jeg som trodde de slapp inn alt mulig der... 6913353[/snapback] Mulig det var en spesiell event da de prøvde å gå inn. Men har egentlig ikke noe sterkt ønske om å dra dit. Holder å gå forbi Havner som regel på Rock In jeg Endret 21. september 2006 av password Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 på London prøvde noen kompiser av meg å gå inn, men de blei lempa ut av vaktene fordi de ikke var "homo nok".. grenser ikke det til diskriminering egentlig? synes jeg hadde sett overskriftene i vg og dagbladet hvis noen homofile ikke kom inn på et hetro utested "fordi de var for homo"... Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Var ikke noe problem for meg og mine kamerater å komme inn på London, Vi var på guttetur til Oslo, kommer fra Bergen. Før vi skulle tilbake på hotellet tar vi en siste tur inn på et utested vi går forbi, London vaktene sjekker bare leg'et så er vi inne, jeg må steike på do så jeg baner meg vei innover og spør bartenderen om hvor toalettet er.. vel inne på toalettet (aldri sett et så overfylt herretoalett btw) så begynner jeg å lette på trykket, mens jeg står der så leser jeg en plakat rett over pissoaret hvor det står: "Sex med samme kjønn? på tide med helsesjekk")(noe i den duren) da går turen inn på do i revy i hodet mitt, det var noe som ikke stemte og da gikk det opp for meg På veien ut igjen ser en det at kvinneandelen her er godt under 10% hehe.. Men for all del, var greie lokaler ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå