Azper Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fy faen dere folk trenger anger-management ass... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Har allerede ødelagt ene trådløse kontrollern litt da jeg kakka den i bordet her om dagen. Den batteriladepakka fungerer ikke lenger på den kontrolleren av en eller annen merkelig grunn etter det.. Husker tidligere på NES så likte jeg å kaste kontrollern på TV'n. Men nå for dagen så er kontrollerne så tunge og TV'ene så skrale at dette ville fått katastrofale utfall. Bra man vokser, er det ikke ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Prøv å bruke en kontroll med ledning Mala, de er billigere 6907563[/snapback] Ja det var jo det eg sa Men eg har kommet meg betraktielig på dette omtrådet med årene. Spill eg ikkje takler, eller takler minst er fighting spill. Etter å ha prøvd DOA demoen husket eg plutselig korfor et ikkj ehar rørt denne sjangeren etter Tekken 1,2 og 3 på PSX Endret 21. september 2006 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Fy faen dere folk trenger anger-management ass... 6907748[/snapback] Spørsmålet er om du har spilt Ninja Gaiden? Tror de fleste får lyst til å slenge kontrolleren vegg i mellom et par ganger under spillinga av det spillet... Selv har jeg en tom bruskflaske stående i nærheten som jeg pleier å hive ut av vinduet når trengselen kommer. Den ble flittig brukt da jeg rundt midtveis i spillet hadde lagret rett før en boss-kamp, og hadde så og si ikke helse igjen. Altså måtte jeg klare å bekjemepe bossen uten å bli truffet selv, da selv den minste skade sendte meg rett til "game over"-skjermen. For å si det slik, det ble noen ekstra tiere i pant for naboen den uken, dog jeg kan sikkert ta den bossen med bind forann øynene nå... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Prøv å bruke en kontroll med ledning Mala, de er billigere Boksebag er fint å ha, men samtidig så vil jeg ikke slå boksebagen når spillet irriterer meg - den har ikke gjort noe galt Kontrollen derimot... Å Gud, så jeg hater den j***a kontrollen 6907563[/snapback] hahaha! Fy faen dere folk trenger anger-management ass... 6907748[/snapback] Eg var vel 10 år når ting irriterte meg slik - ein liten hissig knall Men ja, under Ninja Gaiden blei det nokon gloser, haha! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Ninja Gaiden må være et av de mer fustrerende spillene jeg har spilt. Brukte satans lang tid på boss1 nunchaku-mann. Deretter støtte jeg på en badguy på hest. Måtte bare gi opp der. Fikser ikke o+x+->->-> moves i spill. Det blir helt håpløst. Da er det bedre med Devil May Cry(1'ern) der man har en easymode som gjør at karakteren bruker alle moves automatisk som det passer i combat uten at man får krampe i fingra av å lære seg moves. Lurer forresten på hvordan dette er i de andre DMC spillene.... Endret 21. september 2006 av Mazeking Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Nytt frå TGS! Ser ut som om NG: Sigma kjem ekslusivt til Ps3. Ikkje at det gjer noko, eg tvilar på dei som har spelt originalen klikkar i vinkelen på grunn av det Men NG 2 kjem ut 360! Satsar pådet kjem til Ps3 og no. http://gameinformer.com/NR/exeres/017D80BF...2F002D97CA5.htm "While it just passed the midnight hour here in Tokyo, we've just returned from Tecmo's Tokyo office where they showed us the trailer for Ninja Gaiden Sigma for the PlayStation 3. Mind you, the trailer was shown in 1080p, to boot (the final game may not be in 1080p, however). The title will ship exclusively for the PlayStation 3 next Spring, and the company is targeting a worldwide release." "Okay, before all you Xbox fans get your panties in a bunch, Sigma is NOT Ninja Gaiden 2. Ninja Gaiden Sigma is an upgraded port of Ninja Gaiden with a ton of bells and whistles and upgraded visuals. Series mastermind Tomonobu Itagaki isn't even at the helm of the project, and instead heading Sigma is Yousuke Hayashi. The 27-year-old rookie has been with Tecmo for five years and has worked closely with Itagaki on DOA projects, and was in charge of enemy AI for Ninja Gaiden. Yep, this is the guy that made sure the enemies in Ninja Gaiden were tough as nails." Endret 21. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Godt å høre at jeg i det minste får Ninja Gaiden 2 på 360'en min Og teamet som skal porte NG til PS3 har forresten en god del å leve opp til. Får håpe de klarer brasene Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 GLED DEG SHREDLORD! NG er så utruleg bra...! Eg får ein liten stiv ein i trusa når eg tenkar på eit nytt Ninja Gaiden på 360 og PS3. Det må jo bare bli fantastisk! Itagaki er ein god mann! Go team Ninja! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 GLED DEG SHREDLORD!NG er så utruleg bra...! Eg får ein liten stiv ein i trusa når eg tenkar på eit nytt Ninja Gaiden på 360 og PS3. Det må jo bare bli fantastisk! Itagaki er ein god mann! Go team Ninja! 6913008[/snapback] Du må ikke være så hard mot seg selv DBD. Husk, det er ikke størrelsen det kommer ann på. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Akuratt det eg og meinar Vo0do0 ;P Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Digg. Ninja Gaiden på Xbox var fantastisk. Synes forgjengernevar litt tamme. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Har lagt til ein trailer i førsteposten! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Fy f**n! Greit at det var kongebra på xbox og det beste spillet på den konsollen, men nå får vi oppgradert versjon på PS3?! Det så utrolig kult med tanke på det nye som er lagt til, men får håpe vi får NG 2 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå