mushi Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 For at jeg skal fortsette å få penger må jeg søke om bostøtte. Har adressen hvor søknaden skal sendes, men hva skal det stå på den? Hva må leveres? Er det et sjema jeg må levere inn? Fint om noen har litt mer peil på dette enn meg og kan hjelpe Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det ser ut som du kan levere dette på Altinn.no. Bare følg linken: https://www.altinn.no/cms/1044/altinn/Tjene...om+bostotte.htm Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Takk Sjokk at jeg må vente i 2-3 dager før jeg kan få logget meg inn å sende sjema. Hater sikkerhetskoder. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Takk Sjokk at jeg må vente i 2-3 dager før jeg kan få logget meg inn å sende sjema. Hater sikkerhetskoder. 6905534[/snapback] Du er ikke nettspiller hos norsk tipping, har skattekort eller selvangivelsen? Alle de tre tingene kan få deg inn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har skattekort, men fant ingen kode på arket. Selvangivelsen er desverre rota bort. Får vente noen dager på kode. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har skattekort, men fant ingen kode på arket. Selvangivelsen er desverre rota bort. Får vente noen dager på kode. 6905622[/snapback] Måkke rote bort viktige papirer da. Det kan være dummt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har skattekort, men fant ingen kode på arket. Selvangivelsen er desverre rota bort. Får vente noen dager på kode. 6905622[/snapback] Koden står på del 3 på skattekortet. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Har skattekort, men fant ingen kode på arket. Selvangivelsen er desverre rota bort. Får vente noen dager på kode. 6905622[/snapback] Koden står på del 3 på skattekortet. 6966666[/snapback] Lærte no nytt i dag også. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå