Excelsion Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Er det virkelig ikke mulig for ett medlem av en trådløs familie å bytte abonnement? Logger meg inn for å bytte, og jeg er visst ikke eier, siden jeg ikke er admin av den trådløse familien. Men administrator har da heller ingen mulighet for å endre mitt abm! MÅ jeg virkelig ringe inn? Temmelig idiotisk isåfall! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg vet faktisk ikke, siden jeg ikke har prøvd, men hvis du må ringe for å snakke med dem, bruk denne linken: Netcom hos Gulesider.no. På denne siden er det en mulighet for å få ringt opp til netcom gratis. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Gratis og gratis. Send de en mail, og be om å få endret abonnement. Evt få eieren av abonnementet til å gjøre det. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I Trådløs Familie står man ikke selv som juridisk eier av nummeret, det er det administratoren (...pappa?) som gjør. Man kan selv endre og oppgradere abonnementet hvis man står som bruker og er over 18 år! Stikk innom nærmeste NetCom-forhandler, oppgi telefonnummeret ditt og si at du vil endre fra *Talk til *Talk eller hva det nå måtte være. Det tar forhandleren et minutt eller to og koster ingenting så lenge du ikke har binding på abonnementet. Husk legitimasjon! -snubbel Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I Trådløs Familie står man ikke selv som juridisk eier av nummeret, det er det administratoren (...pappa?) som gjør. Man kan selv endre og oppgradere abonnementet hvis man står som bruker og er over 18 år! Stikk innom nærmeste NetCom-forhandler, oppgi telefonnummeret ditt og si at du vil endre fra *Talk til *Talk eller hva det nå måtte være. Det tar forhandleren et minutt eller to og koster ingenting så lenge du ikke har binding på abonnementet. Husk legitimasjon! -snubbel 6906750[/snapback] Du kan ringe inn og endre ditt eget abn. ja. det har jeg gjort selvom søsteren min stå som ansvarlig. skal du endre ditt eget abn. og er over 18 år skal du som eier av ditt eget abn. gjøre det. Den som er juridisk ansvarlige har ikke lov å endre ditt abn. Var slik da det skjedde med meg og søsteren min en gang jeg skulle skifte abn. men hun som ringte inn. Fikk beskjed at jeg måtte ringe inn selv å gjøre det. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Kødder du? Totalt idiotisk! Den som betaler, må jo kunne bestemme hva han ska betale for! Nei, dette var ulogisk. Vært borti samme problem med Telenor, og da måtte de (selvfølgelig) ha beskjed fra eieren av abonnementet. Brukeren hadde ikke noe å si! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) pito2006 kommer med direkte feilinformasjon. Det er JURIDISK ANSVARLIG som har rett til å endre på eller oppgradere abonnement. Unntak er Trådløs Familie der BÅDE ansvarlig OG bruker kan endre, dersom bruker er over 18 år. Hvis det IKKE er TF men et vanlig abo, kan ikke bruker endre eller oppgradere abonnementet uten fullmakt fra ansvarlig. Hvordan det er hos Telenor, aner jeg ikke. -snubbel Endret 21. september 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg er godt over 18, og jeg har jo hatt abm'et mitt i maaange år nå. Jeg står tilogmed som eier, men ikke juridisk ansvarlig. Har snakket med Netcom, og jeg må altså inn til en forhandler for å forandre abm'et mitt. Selv om juridisk ansvarlig er samboeren min, han kan heller ikke forandre abm'et mitt! Tåpelig.. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg er godt over 18, og jeg har jo hatt abm'et mitt i maaange år nå.Jeg står tilogmed som eier, men ikke juridisk ansvarlig. Har snakket med Netcom, og jeg må altså inn til en forhandler for å forandre abm'et mitt. Selv om juridisk ansvarlig er samboeren min, han kan heller ikke forandre abm'et mitt! Tåpelig.. 6923154[/snapback] "Jeg står tilogmed som eier, men ikke juridisk ansvarlig." Denne setningen skjønner jeg ikke. Du er ikke eier hvis du ikke er juridisk ansvarlig. Er ikke helt sikker på om du vet hva du snakker om her. Hvorfor må du gå til en forhandler? Hva har du fullmakt til å gjøre der som du ikke kan gjøre ved å snakke med 05050? Enten roter du fælt her, eller så gjør den personen du snakket med det. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. september 2006 Forfatter Del Skrevet 24. september 2006 Nei, det er som jeg sier. Jeg står som eier i følge Netcom, men jeg er ikke juridisk ansvarlig, det er det 'sjefen' i trådløs familie som er, siden han får regninga. Om det gir mening for deg eller ikke, det er meg knekkende likegyldig, for det er slik det er. Vel fikk det iallefall ikke til via 05050, men så var a ikke så flink i norsk heller hu vi snakka med. Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 pito2006 kommer med direkte feilinformasjon. Det er JURIDISK ANSVARLIG som har rett til å endre på eller oppgradere abonnement. Unntak er Trådløs Familie der BÅDE ansvarlig OG bruker kan endre, dersom bruker er over 18 år. Hvis det IKKE er TF men et vanlig abo, kan ikke bruker endre eller oppgradere abonnementet uten fullmakt fra ansvarlig. Hvordan det er hos Telenor, aner jeg ikke. -snubbel 6912770[/snapback] unnskyld men tror snubbel har misforstått eller jeg som ikke har skrevet skikkelig. jeg MENER selvfølgelig at det er under trådløs familie at selvom juridisk ansvarlig er ansvarlig for TF'en, men jeg som er en av dem i TF, har lov å endre mitt eget abn. til det jeg vil. Altså i en TF sammenheng der jeg selvom ikke er juridisk ansvarlig, men er bruker av mitt eget abn i TF. Men er det ikke i en TF sammenheng som snubbel sier så stemmer det selvfølgelig at juridisk ansvarlig har lov å gjøre hva en vil med abn hvis det er en annen som er bruker av det abn. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Stikk innom nærmeste NetCom-forhandler, oppgi telefonnummeret ditt og si at du vil endre fra *Talk til *Talk eller hva det nå måtte være. Det tar forhandleren et minutt eller to og koster ingenting så lenge du ikke har binding på abonnementet. Husk legitimasjon! 6906750[/snapback] Trenger ikke koste noe om det er binding, så lenge du "går opp" i abonnement. Kan feks ikke bytte kostnadsfritt fra YoungTalk til EasyTalk. Derimot kan du bytte fra YoungTalk til ActiveTalk. Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nei, det er som jeg sier.Jeg står som eier i følge Netcom, men jeg er ikke juridisk ansvarlig, det er det 'sjefen' i trådløs familie som er, siden han får regninga. Om det gir mening for deg eller ikke, det er meg knekkende likegyldig, for det er slik det er. Vel fikk det iallefall ikke til via 05050, men så var a ikke så flink i norsk heller hu vi snakka med. 6927954[/snapback] at hun ikke var flink i norsk hun som svarte deg har skjedd med meg flere ganger tidligere. spesielt i helgen så er det ei jente/dame på 05050 som svarer. og jeg kan si hun ikke har mye peiling i det hele taTT!!! har vært skikkelig irritert flere ganger da jeg kommer til 05050 og det er hu samme som tar og ikke kan noe skikkelig. Har fått abn. mitt og faktura opp i rot flere ganger etter å ha snakket med henne, fått feil informasjon og fra den personen som ikke snakka noe bra norsk. dette var før jeg ble med i TF. men fikk ordnet opp i det på en uke dag jeg ringte og traff en skikkelig person som hadde peiling. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Man skal kunne bytte abonnement ved å ringe kundesenteret dersom man: a) er bruker av abonnementet og over 18 år b) Er "sjef" i trådløs familie Endret 19. desember 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kan også endre selv om man har bindingstid. Men da er det også bruddgebyr hvis man bryter bindingen eller nedgraderer til et lavere abbonement. Å oppgradere oppover går fint. Og til de som mener at det er dumt at den som bruker kan endre sitt abbonement: Den som står som eier får en melding fra NetCOm om at abbonementet er endret. Så han eller hun er ikke totalt uvitende om det. Har selv Trådløs Familie og synes det fungerer utmerket. En ganske genial tjeneste vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå