LordOfDarkness Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvordan får man tv utvideo ut til å fungere? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hvilket kort/Hvilke drivere/Hvilket OS? Lenke til kommentar
LordOfDarkness Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2002 Gainward geforce 4 ti4600/win xp/drivere som var med eller noe, er ikke sikker, spør for en kamerat som ikke har internett Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 du trykker høyre musetast i windoes - egenskaper - innstillinger - avansert(er en knapp nesten nederst til høyre) - og så er det valg av enhet eller no sånt, still den til tv eller dual screen kommer litt ann på hvordan grafikkort du har... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Kortet er et geinward gf4 ti4600 xp750 golden sample med tv innut video innut Han spurte for meg men nå har jeg internett selv igjen Lenke til kommentar
^2mMy^ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg fikk ikke vivo´en min til å funke...det sok skjedde var at det ikke hadde blitt installert noe nvidia wdm universal capture device....ligger på driver cd´en bare start et annen setup enn den som starter når du putter inn cd´en...var mitt prob... veit ikke om andre har opplevd det samme da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå