Deleted__- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei! Jeg har et prosjekt i samfunnslære om spille og datagalskap. I den anledning kunne jeg tenkt at flest mulig stemte i en spørreundersøkelse. Dette er ingen form for markedsføring og promotering av egne sider selv om det inneholder en link. Det er veldig konkrete spørsmål og tar nesten ikke tid i det hele tatt. En enkel form for leksehjelp altså. Her er linken. Håper at de fleste som stemmer er seriøse og ikke stemmer bull. Takk for hjelpen og håper dette faller i smak hos moderatorer. Endret: På spørsmål 6 mener vi hva man bruker ukentlig. Endret 20. september 2006 av Insty Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Da fikk du i hvertfall en besvarelse. Hvordan skal dette presenteres? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 6. Hvor mye penger må man bruke på spillautomater for å bli klassifisert som spillavhengig? daglig? årlig? ukentlig? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) faen.. Mente i uken der, men det får bare være. Hvis jeg lukker driten sletter jeg sikkert alle som har stemt. Det skal presanteres i powerpoint, og dette er bare en liten del av oppgaven. Bare for å høre "folkets" mening altså. Endret 20. september 2006 av Insty Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 faen.. Mente i uken der, men det får bare være. Hvis jeg lukker driten sletter jeg sikkert alle som har stemt. 6905492[/snapback] Du får skrive det i innledningsinnlegget her da vet du Lenke til kommentar
Aoril Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Pokker, jeg svarte på nr 6. som det skulle være daglig.. Men mener nå enda at om man bruker bare en kr hver dag, men ikke klarer å stoppe sin handling, som det skulle medføre katastrofe og undergang om man ikke bruker den kronen på spilleautomat, så er man spilleavhengig uavhengig av beløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå